انتخاب چهاردهم، آشتی ملی
17 تیر 1403 - 10:21
بازدید 64
7
برایند انتخابات برای ما همواره این بوده که تخم کینه، نفاق، دورویی کاشته شده و محلی برای تصفیه حسابها تبدیل شده است اما در حقیقت انتخاب محلی است برای اتحاد، همبستگی و وفاق و همدلی و از درون آن دموکراسی که همانا راه اصلاح و تغییر است متبلور می شود.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان:جمهوری اسلامی در طول حیات خویش حوادث و اتفاقات گوناگونی را پشت سر نهاده و تجربیات گرانسنگی را کسب کرده است که امروزه در سایه این تجربیات یک درخت تنومند با ریشه مستحکم سربرآورده که براحتی می توان خود را در بوته آزمایش قرار دهد.

بدون تردید یکی از مهمترین حوادث نظام جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی شاید اتفاقات و حوادث شهریور ۱۴۰۱ را برشمرد که بخشی از مردم به نشانه اعتراض مطالبات خود را در کف خیابانها جستجو میکردند و این اعتراضات زیانبارترین رویداد برای مردم و حکومت بود که حاصلش ریخته شدن خون‌های بسیاری به ناحق، خساراتی به زیرساختهای کشور و گرفتاریهای متعددی برای جوانان و همچنین طمع دشمنان و بیگانگان نسبت به سرزمین ما ایران بود. 

اما انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به وضوح نشان داد که می شود بدون خشونت و ریخته شدن خون کسی و از همه مهمتر به منصه ظهور رساندن اقتدار کشور در برابر بیگانه خواسته خود را از طریق صندوق رای مطالبه کرد.

در حالی که همه تصور می‌کردند که جناح حاکم پیروز انتخابات خواهد شد ولیکن با حضور مردم پای صندوقهای رای و خواستار تغییر وضع موجود انتخابات شکل دیگری یافت که مهمترین دستاورد آن را آشتی ملی برشمرد که در این برهه از تاریخ کشور بیش از پیش به آن نیازمند بوده و با همدلی، وفاق ملی، یکپارچگی ملت و با تکیه بر توان مدیریتی قوای سه گانه و نیز رهبری رهبر انقلاب به عنوان عمود خیمه بر مسائل و مشکلات معیشتی مردم که امروزه حسابی آنها را در تنگنا قرار داده فائق آمد و کشتی انقلاب را از گزند دشمنان به ساحل آرامش رسانید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.