لباس ریاست جمهوری به تن شما گشاد است/ جمع کنید بساط دولت سایه و زنبیل تان را
18 تیر 1403 - 10:50
بازدید 176
17
هنوز ۷۲ ساعت از آغاز پیروزی دکتر پزشکیان‌ و شکست رییس دولت در سایه در انتخابات ریاست جمهوری نگذشته است که حامیان دولت در سایه دخالت ها و تذکر و توصیه های بیجا و آشفته کننده شان را شروع کرده اند.
نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

گفتمان، امیرحسین فتاحی: این روزها به لطف آشفته کردن فضای جامعه توسط دلواپسان قدرت که البته سالهاست در ایجاد آشفتگی ها و خشم عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، هر کدام از آنها برای خود رئیس جمهور شده اند و توصیه میکنند که رییس جمهور منتخب چه کار کند و چه کار نکند.

از برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و مدیر گروه ها و کانال ها و خبرگزاری های حامی دولت سایه تا نو انقلابی های خودشیفته، همگی پیام و توصیه های همراه با تخریب برای رئیس جمهور منتخب صادر می کنند که چه کار باید بکند و چه کار نکند.

و از آن طرف آقای جلیلی به عنوان رییس جمهور تخیلی دولت سایه در جمع عزاداران حسینی می رود و قبل از شروع مراسم تحلیف و تنفیذ رییس جمهور منتخب دستور به شروع کار دولت خیالی خود را می دهد و مجلس امام حسین(ع) را صحنه موضع گیری ها و دخالت های سیاسی خود کرده است گویا بعد از شکست در دو دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد و دو دوره شکست در انتخابات ریاست جمهوری هنوز شکست را نپذیرفته و نمی خواهد قبول کند وقتی در مشهد مقدس با وجود شرکت در دو دوره نمایندگی مجلس به عنوان نماینده مردم یک استان انتخاب نشده پس لباس ریاست جمهوری نیز به تن وی گشاد است.

جناب آقای جلیلی این رفتارها و نداشتن کنترل بر روی حس قدرت طلبی تان که شما را به جمع عزاداران حسینی کشانده است از شما سفینه النجاه نمی سازد. تریبون امام حسین تریبون کینه و سو استفاده از آن برای پیش بردن امیال سیاسی و جناحی به نفع خود و آشفته کردن جامعه نیست.   

جناب آقای جلیلی و حامیان ایشان؛ شما با تنگ کردن عرصه بر دولت های مقابل تان و سنگ اندازی ها در مسیر آنها و تنگ کردن زندگی بر مردم این لباس گشاد را نتوانستید و نمی توانید بر تن کنید و اگر هم زمان پوشیدنش برایتان برسد مطمئن باشید از تنتان می افتد.

جناب آقای جلیلی این مردم نیستند که یک دولت به شما بدهکار باشند این شمایید که یک دولت از مردم طلبکارید.. زنبیل در نوبت می گذارید و دولت در سایه تشکیل می دهید و به بهانه بررسی و موشکافی در عملکرد دولت هایی که حامیانتان نهایت افترا و دروغ و عوام فریبی را در حقشان ‌تمام کردند سنگ اندازی می کنید تا همه را ناحق و خود را حق نشان دهید و زنبیل خالی از سعادتتان را پر کنید.

 جناب دولت سایه شما خود به خوبی می دانستید که عرصه مشارکت حداکثری جای نبرد شما نیست حال که محاسبات شما برای انتخاب شدن در مشارکت حداقلی نیز برهم خورد باید فهمیده باشید که کلا میدان ریاست جمهوری صحنه نبرد شما نیست.

پیام مشارکت مردم را جدی بگیرید و بگذارید رئیس جمهور واقعی و منتخب و محبوب مردم مسیرش را ادامه دهد، چراکه اکثیرت مردم به ماهیت دولت در سایه شما که از اساس اشتباه و مضحک است پی برده اند و به همین دلیل در هر دوره دست رد به سینه شما می زنند.

بیشتر بخوانید:
سَبُک سنگین وزن به مانند یک دلواپس پایداری
تقدس گرایی و لجن پراکنی ابزار قدرت دلواپسان تندرو
پایداری ها گرگ هایی در لباس میش

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.