صادرات ۸۵۴ میلیون دلاری ایران به عراق طی بهار امسال از طریق مرزهای کرمانشاه
27 تیر 1403 - 10:40
بازدید 47
4
ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: طی بهار امسال، حجم کالاهای صادراتی توسط ۱۰۹ هزار و ۶۳۱ دستگاه کامیون از طریق مرزهای کرمانشاه به کشور عراق، یک‌میلیون ۶۶۹ هزار و ۴۱۲ تن به ارزش ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۸ دلار بوده است.
منبع : فارس
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه از تردد ۱۰۹ هزار و ۶۳۱ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرکات مرزی استان کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با تردد ۵۸ هزار و ۵۶۰ دستگاه بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در سه ماهه نخست سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۱۷ هزار و ۹۶۳ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۱۷ هزار و ۶۸۱ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

وی افزود: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی ۵ هزارو ۹۰۴ دستگاه و گمرک شیخ‌صله را ۹ هزارو ۵۲۳ دستگاه بوده است.

عباس‌زاده حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را یک‌میلیون ۶۶۹ هزار و ۴۱۲ تن به ارزش ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۸ دلار بیان کرد و عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و…عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:
سهم گمرکات استان کرمانشاه از صادرات ایران به عراق ۴۱ درصد است
جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها از معضلات تجارت مرزی در استان کرمانشاه است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.