اعطای مهلت ۴ ماهه برای اخذ تأییدیه کارخانه های آسفالت ایلام
02 مرداد 1403 - 10:21
بازدید 38
4
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: هر قراردادی که بر مبنای فهرست بها منعقد شده و بودجه آن دولتی باشد در ردیف پروژه های عمرانی قرار می گیرد و پیمانکاران با سنجش هزینه پروژه های همزمان خود وارد پیمان جدید بشوند تا مشکلی در روند اجرای قرارداد ایجاد نشود.
نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

به گزارش گفتمان: سعید هژبری بیان داشت: قاطبه پیمانکاران فعال در استان را افرادی صادق دانست که به حسن انجام پروژه ها تعهد دارند و گفت: مسکن ملی یک پروژه مردمی است و تمام سعی و تلاش ما بعنوان کارفرما و پیمانکار باید در راستای کاهش هزینه های آن باشند تا مردم به راحتی بتوانند به آسانی پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

هژبری ضمن تأکید بر اهمیت کار آزمایشگاه‌های تخصصی و مشاورین پروژه در حسن انجام کارهای عمرانی و فنی عنوان کرد: آزمایشگاه‌های خصوصی و مشاورین باید بازنگری در عملکرد خود داشته باشند و مشاوره آن‌ها به نحوی نباشد که پروژه ها در حین اجرا به مشکل برخورده و کار متوقف و با هزینه بیشتر ادامه پیدا کند.

در این جلسه ضمن اعطای مهلت ۴ ماهه به کارخانه های آسفالت استان جهت اخذ تأییدیه های فنی، مسائل و مشکلات پروژه های تصفیه خانه ملکشاهی، روکش آسفالت محور دهلران اندیمشک و احداث ۴۲ واحدی مسکن ملی شهر ایلام بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

بیشتر بخوانید:
تامین سهمیه قیر برای آسفالت سکونتگاه‌های غیررسمی در استان ایلام
اختصاص هزار تن قیر برای آسفالت راه‌ها در استان ایلام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.