نتیجه نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان اعلام شد
21 شهریور 1399 - 17:52
بازدید 156
10

خبرهای غیر رسمی از منابع مطلع در حوزه انتخابیه حوزه دهلران حاکیست که بهزاد علیزاد توانسته است با کسب ۳۱۲۸۷رای بعنوان نماینده مردم این حوزه راهی بهارستان شود . همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، فرآیند رای گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه […]

پ
پ


خبرهای غیر رسمی از منابع مطلع در حوزه انتخابیه حوزه دهلران حاکیست که بهزاد علیزاد توانسته است با کسب ۳۱۲۸۷رای بعنوان نماینده مردم این حوزه راهی بهارستان شود .

همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، فرآیند رای گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در استان ایلام از صبح امروز آغاز ودرساعت ۱۸ به پایان رسید .

به گزارش گفتمان زاگرس ،براساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مراجع رسمی برگزاری انتخابات در حوزه جنوب استان ،بیش از ۵۵هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات دورم دوم مشارکت نمودند .

خبرهای غیر رسمی از منابع مطلع در حوزه انتخابیه حوزه دهلران حاکیست که بهزاد علیزاده توانسته است با کسب ۳۱۲۸۷رای بعنوان نماینده مردم این حوزه راهی بهارستان شود .بر پایه همین گزارش آقای صادق کرمی دیگر کاندید این حوزه از مجموع آرای ماخوذه توانست  24325رای کسب نماید .

شایان ذکر است اخبار تکمیلی تا لحظاتی دیگر پس از نشست خبری فرماندار ورییس حوزه انتخاباتی جنوب منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.