طرح ایمن‌سازی محدوده مدارس و دانشگاه‌ها در سنندج آغاز شد
19 شهریور 1403 - 10:13
بازدید 16
0
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، طرح ایمن‌سازی محدوده مدارس و دانشگاه‌ها در راستای طرح استقبال از مهر در سنندج آغاز شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سنندج روز دوشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای خط کشی خطوط عابر پیاده، نصب و نوسازی تابلو و علایم محل‌های تردد دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری سنندج آغاز شده است.

امیر جمشیدنژاد افزود: هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای طرح استقبال از مهر اقداماتی به منظور کاهش و روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی محل تردد دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل مدارس و دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات خط‌کشی و رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده مقابل مدارس واقع در خیابان‌های اصلی سطح شهر آغاز شده است و این عملیات در راستای تسهیل در رفت و آمد و ایمن سازی محل تردد دانش‌آموزان مقابل مدارس و کاهش تصادفات انجام شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ و نقل شهرداری سنندج یادآور شد: رنگ آمیزی سرعت‌گاه‌های سطح شهر، ترمیم، بازسازی و شستشوی چراغ راهنمایی و تجهیزات ترافیکی از دیگر اقدام های شهرداری سنندج در آستانه سال تحصیلی جدید است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.