تمام شهرهای کردستان صاحب پلاتو می‌شوند
21 شهریور 1403 - 11:30
بازدید 14
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در همه شهرهای استان کردستان ساخت پلاتو طراحی شده و در حال تکمیل و بهره‌برداری است
منبع : فارس
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در آیین پایانی دومین جشنواره استانی تئاتر تک‌نفره دهگلان اظهار داشت: در همه شهرهای استان کردستان ساخت پلاتو طراحی شده است در همین آخرین کلنگ‌زنی ساخت پلاتو در شهر دهگلان آغاز شده است و در شهرهای سقز، دیواندره، کامیاران و بیجار پلاتوهای چند منظوره تکمیل و در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: از دستاوردهای مهم این دوره اداره‌کل ارشاد کردستان، تمرکززدایی از برنامه‌ها از مرکز استان بود روزگاری رویای هنرمندان شهر دهگلان جشنواره‌ای هنری بود که با طراحی جشنواره تئانر تک‌نفره و برگزاری همایش بزرگداشت ملاعبدالله باشماق این رویا محقق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: اگر استان فرهنگی کردستان به عنوان پایتخت کتاب و شهر خلاق موسیقی شناخته شده است ناشی از سرمایه‌های اجتماعی و ظرفیت‌های عظیم این سرمایه‌های فرهنگی است.

وی در پایان به امنیت و آسایش کردستان و ایران اشاره کرد و گفت: هم اکنون در شهر غزه با دسیسه استکبار جهانی و توسط رژیم صهیونیستی، نسل‌کشی اتفاق افتاده، این آسایش و امنیت ایران اسلامی ناشی از خون شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.