لزوم اجرای احکام بازدارنده ویژه برای جلوگیری از سلاح غیر مجاز در خوزستان
21 شهریور 1403 - 13:01
بازدید 17
0
استاندار خوزستان گفت: ضروری است احکام بازدارنده ویژه‌ای برای جلوگیری استفاده از سلاح غیرمجاز در استان اجرا شود تا شاهد وقوع جرم در این خصوص نباشیم.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز خوزستان در محل گیت بوستان اهواز با تاکید بر برخورد جدی با جرایم ویژه در استان توسط دادگستری بیان کرد: شورای تامین استان به موضوع خلع سلاح در خوزستان ورود کرده و قطعا این مهم با کمک بزرگان و عشایر قابل پیگیری است.

وی به مسائلی همچون تجزیه طلب‌ها و مسائل عمومی استان اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا باید همواره با هوشیاری برای حفظ امنیت استان تلاش کند.

حسینی محراب با درخواست از دادستان کل کشور برای ورود به حل مشکلات استان اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم قابل پیگیری در استان جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت ها و بسترهای تشویقی است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: در چند سال اخیر عملکرد دستگاه‌ها در خدمت به مردم بهبود یافته و امید است که این وضعیت تداوم یابد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری بیان کرد: مردم رضایت نسبی از عملکرد دستگاه‌ها دارند و برای رضایتمندی هر چه بیشتر ، باید بیش از این تلاش کرد.

آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز خوزستان روز چهارشنبه با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.