کشف اسلایم‌های تاریخ مصرف گذشته در نمایشگاه پاییزه سنندج
28 شهریور 1403 - 10:59
بازدید 8
0
کارشناس نظارت بر اجرای استاندارد کردستان گفت: تعدادی اسلایم تاریخ مصرف گذشته در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در سنندج کشف و جمع‌آوری شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: عابدین صالحی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه اسلایم و خمیر بازی مشمول استاندارد اجباری است، اظهار کرد: انتظار می رود والدین دانش آموزان در راستای حفظ سلامتی فرزندانشان از خرید محصولاتی که غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته است، خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ویژه کودکان در قالب گشت مشترکی با اتاق اصناف سنندج از نمایشگاه پاییزه سنندج بازرسی شد که در این بازرسی تعدادی اسلایم تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع‌آوری شد.

کارشناس نظارت بر اجرای استاندارد کردستان حفظ سلامت شهروندان و اطمینان از کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار را از جمله وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد ایران خواند و افزود: برای حفظ سلامت کودکان، باید نظارت بر بازار محصولات کودکان افزایش یابد.

صالحی یادآور شد: همچنین، والدین باید آگاهی خود را در مورد خطرات استفاده از محصولات تاریخ گذشته افزایش دهند و در انتخاب محصولات برای فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس از ۲۱ شهریور در پارک ملت سنندج برپا شده و تا سی‌ام همین ماه پذیرای بازدید علاقه مندان است و ۷۰ درصد ۱۱۰ غرفه برپا شده در این نمایشگاه به اقلام مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اختصاص پیدا کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.