مردم تشنه و برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس بی تفاوت !
29 شهریور 1403 - 11:10
بازدید 16
0
بنابر بر منابع خیلی موثق کمسیون اصل نود مجلس در سال ۱۴۰۱ به علت مسائل محیط زیستی و محدویت اعتباری و...... کمیته ای برای امکان سنجی مجدد و تجدید نظر در ایجاد برخی از سدهای کشور انتخاب می کند .
پ
پ

به گزارش گفتمان: از طریق معاونت منابع آب وزارت نیرو با امور آب استانها در خصوص اهمیت و ضرورت احداث سدها بخصوص سد چناره شهرستان چرداول پاسخ دهند ، در کمال تعجب و ناباوری به هر دلیلی پیگیری و پاسخی در خصوص سد چناره  و جواب استعلام داده نمی‌شود .

در نهایت در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آقای جوان بخت معاونت امور آب وزیر محترم نیرو  به علت عدم پاسخ استعلام  از طریق امور آب استان و عدم پیگیری لازم از طریق مسوولان ذی ربط با  کمسیون اصل نود مکاتبه ای صورت می دهد که ایجاد سد چناره ضرورت اقتصادی و….ندارد .

کمسیون اصل نود هم اکنون در حال جمع بندی و ارسال آن به مراکز تصمیم گیری نظیر سازمان برنامه و بودجه و..می باشد قرار است این گزارش ظرف چند روز آینده ارسال شود .

گرچه نامه ای در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ به عنوان نوشداروی بعد از مرگ سهراب از طرف امور آب استان ارسال شده است و بر ضرورت ایجاد سد چناره تاکید شده است ولی سوال اینجاست:

۱_ در حالی که مردمان شهرستان چرداول بخصوص شباب ، بیجنوند، آسمان آباد، کارزان، ایوان و ایلام با تنش آبی شدید مواجه هستند چرا به آن کم توجهی صورت می‌گیرد ؟

۲_ آیا مسئولان محترم امور آب استان از تنش های آبی مناطق ذکر شده بی اطلاع هستند که جواب استعلام نداده‌ اند و پیگیری لازم به وجود نیاورده‌اند؟

۳_ چرا نمایندگان  محترم دور گذشته و فعلی مجلس که بعضا با نطق‌های عوام پسند گوش مردم کر کرده اند در امر مهم پیگیری نکرده اند؟

حال با توجه به وقت اندک از کلیه افراد موثر و مرتبط با نمایندگان مجلس و مسئولان استان و کشوری درخواست دارم با توجه به ضیق وقت( حداکثر ده روز ) ضرورت بسیار اهمیت این سد چناره به کمیته بررسی سدها در کمسیون اصل نود مذاکره لازم صورت گیرد تا تجدید نظر شود.

بیشتر بخوانید:
تنش آبی در راه ایلام : مسئولین آبفا به خانه باغ های اطراف ایلام سری بزنند!
مسئولین ارشدکشور چگونه سر ایلام را بریدند ؟!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.