حواشی نماینده کی پایان خواهد یافت؟
01 مهر 1403 - 11:38
بازدید 13
0
عنوان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی مهمترین و حساس ترین پست کلیدی یک مقام مسئول محسوب و از اهمیت بسیاری برخوردار است.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان: مدافع منافع مردم در جایگاه حقوقی که از جانب مردم منصوب می شود این امکان را فراهم می کند که نظارتها از طریق خود مردم انجام و رفتارها و کردارهای ایشان مورد رصد و زیر ذره بین آنها قرار گیرد.

 اسداله چراغی نماینده مردم شریف حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی از زمان تصدی گری این پست تاکنون حاشیه های بسیاری را به همراه داشته که می توان گفت همه این حواشی به یک موضوع و یک شخص ختم می شوند.

شخصی که از همان اوان پیروزی در انتخابات تا کنون حواشی بسیاری را برای نماینده ایجاد و مشکلاتی را برای وی و اطرافیانش خلق کرده که در حقیقت سر منشا تمامی آنها به خود نماینده محترم بر میگردد.

اگر از این حواشی که گرفتاریهایی را برای شخص نماینده ایجاد و او را از سر منزل مقصود که همانا دفاع از حقوق موکلان است دور می کند بگذریم انتخاب فردی خارج از حوزه انتخابیه و حتی استان به عنوان مشاور و همه کاره نماینده نوعی دهن کجی به مردم بوده و این استنباط را تداعی می کند که یا قحطی الرجال در منطقه است یا خدانکرده سر و سری با وی داشته و ضعفی از ایشان دارد.

سپردن امور به فردی بیگانه با منطقه و برقراری ارتباط موکلان با نماینده از کانال وی نه با عقل که با هیچ منطقی همخوانی ندارد و احساس می شود تا زمانی خود نماینده صراحتا و بصورت شفاف روشنگری نکند حواشی همچنان ادامه داشته و دود آن اول به چشم خود نماینده سپس مردم خواهد رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.