استان ها
| 2 روز قبل

مسایل و مشکلات دستگاه های اجرایی و قضایی کردستان با تعامل حل شود

به گزارش گفتمان: آرش زره تن لهونی شامگاه سه‌شنبه ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همگرایی با دستگاه قضایی استان، اظهار کرد: دستگاه قضایی بیشترین نقش را در اجرای عدالت در جامعه دارد.

وی افزود: زمانی آرمان‌های نظام محقق خواهد شد که کارگزاران در بخشهای مختلف بتوانند به درستی ماموریت ها و وظایف خود را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری کردستان هم گفت: همگرایی و تعامل دستگاه قضایی و اجرایی سبب تحقق عدالت و در نهایت رضایتنمدی مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی ضمن تاکید بر پیگیری تحقق حقوق عامه در استان و برخورد با بسترهای فسادزا، ادامه داد: دستگاه قضایی در استان با تعامل و هم افزایی با دستگاه اجرایی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف دولت چهاردهم به کار خواهد بست.

وی به استاندار جدید کردستان پیشنهاد کرد تا کمیته تعامل دستگاه قضایی و اجرایی و همچنین شورای راهبردی استان در جهت حل و فصل مشکلات و چالش های استان با استفاده از ظرفیت های استانی تشکیل شوند.

رئیس کل دادگستری کردستان بر لزوم انتصاب مدیران توانمند، شجاع و سالم در دستگاه اجرایی استان تاکید کرد و افزود: توفیق و نیل به اهداف یک سازمان در گرو انتصاب مدیران با این خصوصیات است.