هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تأمین گاز در سطح استان وجود ندارد/آمادگی کامل شرکت گاز ایلام برای شرایط اضطراری و بحرانی
22 مهر 1403 - 10:50
بازدید 16
1
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : زیرساخت‌های اصلی انرژی از ضروریات است و خوشبختانه در فصل سرد سال هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تأمین گاز در سطح استان وجود ندارد.
نویسنده : فاطمه عباسی
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام ؛ کشاورز بیان داشت : به‌منظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، اقدامات مهم و اساسی را در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفته است.

وی مطرح کرد : برای پایداری شبکه و استمرار و خدمات از این شرکت، ایستگاه‌های تقلیل فشار را به‌صورت لوپ به هم وصل کردیم تا پشتیبان یکدیگر باشند و در مواقع اضطراری که ممکن است بر اساس تعمیرات روتین یا غیرروتین ایستگاهی یا محله‌ایی جریان گاز از مدار خارج و یا دچار اختلال و افت شود، از طریق ایستگاه دیگر به ایستگاه مذکور لوپ شده پشتیبانی می‌شود و گاز مشترکان خانگی و صنایع قطع نمی‌شود تا خدمات به مردم مداوم باشد.

کشاورز با بیان اینکه با اجرای شبکه‌های داخلی و لوپ ایستگاه‌های تقلیل فشار بیشتر TBS های داخل شهرها و روستاهای استان از همدیگر پشتیبانی می‌کنند، ادامه داد :  اجرای هفت کیلومتر شبکه گاز در شهرستان‌های ایلام و بدره به‌طور مشترک که باعث وصل گاز شهرستان‌های دره‌شهر و بدره و گاز شهرستان ایلام است از دیگر اقدامات این شرکت در طول  امسال بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد: اجرای CGS دوم شهرستان ایلام یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ در دست اقدام است که از خط انتقال مهران انشعاب می‌گیردو مسیرسازی آن در حال اتمام است، کالاهای این پروژه خریداری شده و در آینده‌ای نزدیک سایر فازهای آن نیز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه لوپ شهر چوار و  روستاهای این شهرستان از پروژه‌های در دست اقدام این شرکت است، گفت: در طول سال‌های گذشته پروژه‌های پدافندی مناسبی برای پایداری شبکه شهری ایلام و چوار اجرا شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.