ضرورت حضور مجمع نمایندگان استان ایلام در حوزه جنوب
24 مهر 1403 - 13:20
بازدید 10
0
بی شک یکی از اقدامات خوب و موثر نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام تصمیمات براساس خرد جمعی و حضور همزمان در مراسمات، مناسبات و پروژه ها می باشد.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان: بی شک یکی از اقدامات خوب و موثر نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام تصمیمات براساس خرد جمعی و حضور همزمان در مراسمات، مناسبات و پروژه ها می باشد. اقدامی که در راستای ضرب المثل معروف «یک دست صدا ندارد» تعبیر می شود که با کمک و همفکری هم، گره ای از مشکلات استان فارغ از تقسیم بندی حوزه انتخابیه باز کنند.

این اقدام خوب را باید به فال نیک گرفت و از این شیوه بهترین استفاده را برد کما اینکه این اتفاق در بخشهای شمالی استان اتفاق افتاده و نماینده حوزه جنوب در بسیاری مراسمات و مناسبات حضور یافته است اکنون نیز نوبت نمایندگان حوزه انتخابیه شمال است که با حضور در برخی مراسمات و سرکشی از پرژه های مهم و حیاتی که نقش مهمی در توسعه استان دارند برادری خود را ثابت کنند.

از مهمترین پروژه هایی که به بن بست کاری رسیده و نیازمند حضور و پیگیری مجمع نمایندگان می باشند می توان به تعطیلی پتروشیمی دهلران اشاره کرد که هزاران جوان را بیکار و خانواده ها را از نان خوردن انداخته است؛ این پروژه مدتهاست دچار مشکلاتی شده که همت همه جانبه نمایندگان استان جهت راه اندازی آن را می طلبد.

  همچنین تونل کبیرکوه در حد فاصل دو شهرستان آبدانان و دره شهر که هم شهرستان آبدانان از بن بست جغرافیایی خارج و هم به عنوان کریدوری ملی شمال و غرب کشور را به جنوب متصل میکند در نقطه پایانی متوقف شده و بخاطر یکسری جزییات مردم را از تردد از این پروژه عظیم و حیاتی محروم کرده است از دیگر طرح های است که قطعا با حضور این عزیزان بازگشایی خواهد شد.

در کنار موارد فوق طرح ها، مسائل و مناسبات مختلفی در سایر شهرستانهای حوزه جنوب وجود دارد که با حضور مجمع نمایندگان استان گشایشی در سرنوشت آنها حاصل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.