انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد
01 آبان 1403 - 12:30
بازدید 6
0
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نخستین گام از بازدیدهای سرزده از دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی به سراغ اداره کل بهزیستی رفت و ضمن سرکشی از اتاق ها و بخش های اداری با مراجعه کنندگان و معلولان و جامعه هدف این نهاد حمایتی نیز از نزدیک گفت وگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات انها قرار گرفت.
نویسنده : فاطمه عباسی منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس: یدالله رحمانی در این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدیدها مچ گیری نیست و در راستای سیاست ها و راهبردهای دولت چهاردهم است.

وی افزود: برخی مشکلات مطرح شده از سوی مراجعان و جامعه هدف بهزیستی که در استان قابل حل باشد با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی و مجموعه استانداری پیگیری خواهیم کرد.

رحمانی یادآور شد: هدف اصلی دراین راستا کمک به بهبود وضعیت خدمات رسانی و رضایت مندی بیشتر مردم است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی در استان و به ویژه رد سطح جامعه هدف بهزیستی و مراجعان در بازدید امروز مربوط به اشتغال بود که این مهم نیز به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

وی یکی از شاخص های مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع ها ذکر کرد.

وی بیان کرد: فضای فیزیکی موجود این اداره کل در شان یک دستگاه اجرایی نیست و مشکلات زیادی را برای کارکنان و ارباب رجوع ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: نبود امکانات، تجهیزات و یا کمبود اعتبار نباید بهانه ای برای کم کاری و سهل انگاری دستگاه ها در انجام وظایف ذاتی خود به مردم شود.

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

وی گفت: دستگاه های مختلف باید با استفاده از تمامی امکانات، ظرفیت ها و وضعیت موجود به مردم خدمت کنند و بهانه کردن کمبود اعتبارات و امکانات به هیچ وجه مورد پذیرش و قابل توجیه نیست.عملکرد مدیرکل و کارکنان بهزیستی و حضور به موقع و پاسخ گویی به ارباب رجوع را نیز رضایت بخش دانست و خواستار اهتمام ویژه این نهاد حمایتی نسبت به قشر معلول و توان خواه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.