استان ها
| 1 ماه قبل

انضباط سازمانی وجلب رضایت مردم اهداف بازدیدهای سرزده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش گفتمان زاگرس: یدالله رحمانی در این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدیدها مچ گیری نیست و در راستای سیاست ها و راهبردهای دولت چهاردهم است.

وی افزود: برخی مشکلات مطرح شده از سوی مراجعان و جامعه هدف بهزیستی که در استان قابل حل باشد با هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی و مجموعه استانداری پیگیری خواهیم کرد.

رحمانی یادآور شد: هدف اصلی دراین راستا کمک به بهبود وضعیت خدمات رسانی و رضایت مندی بیشتر مردم است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات اصلی در استان و به ویژه رد سطح جامعه هدف بهزیستی و مراجعان در بازدید امروز مربوط به اشتغال بود که این مهم نیز به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی یکی از شاخص های مثبت و تاثیرگذار در این بازدیدها را ارتباط مستقیم و کلامی با کارکنان در سطوح مختلف اداری و ارباب رجوع ها ذکر کرد.

وی بیان کرد: فضای فیزیکی موجود این اداره کل در شان یک دستگاه اجرایی نیست و مشکلات زیادی را برای کارکنان و ارباب رجوع ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: نبود امکانات، تجهیزات و یا کمبود اعتبار نباید بهانه ای برای کم کاری و سهل انگاری دستگاه ها در انجام وظایف ذاتی خود به مردم شود.

وی گفت: دستگاه های مختلف باید با استفاده از تمامی امکانات، ظرفیت ها و وضعیت موجود به مردم خدمت کنند و بهانه کردن کمبود اعتبارات و امکانات به هیچ وجه مورد پذیرش و قابل توجیه نیست.عملکرد مدیرکل و کارکنان بهزیستی و حضور به موقع و پاسخ گویی به ارباب رجوع را نیز رضایت بخش دانست و خواستار اهتمام ویژه این نهاد حمایتی نسبت به قشر معلول و توان خواه شد.