تأمین امنیت شغلی در صدر امور «جامعه اسلامی کارگران»
23 شهریور 1399 - 10:25
بازدید 212
4

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور با تأکید بر لزوم تأمین معیشت و امنیت شغلی کارگران گفت: افزایش بنیه علمی جامعه کارگری و ارتقای جایگاه سیاسی حزب جامعه اسلامی کارگران از دیگر برنامه‌هاست. به گزارش گفتمان زاگرس:سعید کوچعلی در اشاره به برگزاری انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور اظهار کرد: این انتخابات با […]

پ
پ

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور با تأکید بر لزوم تأمین معیشت و امنیت شغلی کارگران گفت: افزایش بنیه علمی جامعه کارگری و ارتقای جایگاه سیاسی حزب جامعه اسلامی کارگران از دیگر برنامه‌هاست.

به گزارش گفتمان زاگرس:سعید کوچعلی در اشاره به برگزاری انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور اظهار کرد: این انتخابات با نظارت نمایندگان کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و جمعیت‌های وزارت کشور و همچنین خانه احزاب برگزار شد که به لطف خداوند متعال و و خانواده بزرگ و ارزشمند جامعه کارگری کشور، بنده با کسب حداکثر آرا به عنوان منتخب اول جامعه اسلامی کارگران در شورای مرکزی کشور انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه خانم سمیه دشتی بصیر از همدان به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد گفت: برنامه‌های جامعه اسلامی کارگران در سه محور قرار گرفته که اولویت اول ما معیشت کارگران است چراکه این قشر از نظر معیشت سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور محور دوم را افزایش بنیه علمی جامعه کارگری دانست و با بیان اینکه محور سوم ارتقای جایگاه سیاسی حزب است افزود: بنا داریم در آینده نزدیک جلسه شورای مرکزی را در همدان برگزار کنیم تا باب تازه‌ای در ایجاد ارتباط بین جامعه کارگری کشور و دستگاه‌های اداری مربوطه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این اقدام زمینه‌ای برای استفاده بهینه و تعامل برای پیشبرد اهداف جامعه بزرگ، پویا و توانمند کارگری خواهد بود تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۵۳ میلیون نفر از جمعیت ۸۴ میلیونی ایران را خانواده بزرگ کارگران تشکیل می‌دهند به طوری که بیش از ۵۰ درصد جامعه ما متعلق به کارگران است.

کوچعلی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر کارگر بازنشسته در کشور وجود دارد افزود: این آمارها نشان می دهد اگر خوب تلاش کنیم، می‌توانیم از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و برنامه های حزب برای خدمت به این قشر پرتلاش و کم‌توقع به خوبی استفاده کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور با بیان اینکه جامعه کارگری چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان سازندگی کشور نقش پررنگی ایفا کرده‌اند گفت: این قشر در همه عرصه های کشور حضور موثری داشته و همواره در خط نظام و رهبری بوده‌اند و باید زمینه کاهش مشکلات و افزایش ارائه خدمات به آنها مهیا شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.