مدیران دستگاه‌های اجرایی ایلام برای جذب تسهیلات کرونا تلاش کنند
24 شهریور 1399 - 4:51
بازدید 100
5

استاندار ایلام گفت:لازم است از مجموعه تعاون، و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خاطر تلاش خوبشان در راستای جذب این تسهیلات تشکر کرد، اما هنوز جای کار داریم چراکه تاکنون یک سوم اعتبارات جذب شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی در ادامه از فرمانداران خواست که به جد و به صورت متناظر جلسات شورای اشتغال […]

پ
پ


استاندار ایلام گفت:لازم است از مجموعه تعاون، و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خاطر تلاش خوبشان در راستای جذب این تسهیلات تشکر کرد، اما هنوز جای کار داریم چراکه تاکنون یک سوم اعتبارات جذب شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی در ادامه از فرمانداران خواست که به جد و به صورت متناظر جلسات شورای اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان‌ها شکل دهند و برای جذب تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا تسریع ایجاد کنند.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت‌های خود به انتخابات حوزه جنوبی استان اشاره کرد و گفت: معمولاً در انتخابات مرحله دوم تعداد شرکت کنندگان کم‌تر می‌شود اما در حوزه انتخابیه دهلران بیش ۴۲.۵ درصد مردم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و رتبه اول کشور را از بعد مشارکت همچون مرحله اول به خود اختصاص دادند و از این بابت از مردم خوب این مناطق، مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات و از رفتار معقول نامزدهای های این دوره تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخاباتی در محیط‌های کوچک به خاطر بافت قومی و قبیله‌ای حساس می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات در حوزه جنوبی استان با درایت مسئولان و دست اندار کاران بدون تنش و درگیری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالم امن و با مشارکت بالا برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.