کادر درمان کرمانشاه هفتمین شهید را تقدیم پاسداری از سلامت مردم کرد
25 شهریور 1399 - 6:35
بازدید 118
7

«پیام رحمانی» پرستار اورژانس بستری بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دوشنبه شب جان به جان آفرین تسلیم کرد و نام خود را در میان ۶ تن دیگر از شهدای مدافع سلامت استان کرمانشاه به ثبت رساند. به گزارش گفتمان زاگرس:رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه […]

پ
پ

«پیام رحمانی» پرستار اورژانس بستری بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه پس از مدتی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ دوشنبه شب جان به جان آفرین تسلیم کرد و نام خود را در میان ۶ تن دیگر از شهدای مدافع سلامت استان کرمانشاه به ثبت رساند.

به گزارش گفتمان زاگرس:رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز سه‌شنبه گفت: این پرستار شهید مدافع سلامت اهل شهرستان جوانرود در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه مشغول به کار بود.

«مهدی محمدی» افزود: شهید رحمانی متولد سال ۶۸ بود که پس از اتمام دوران طرح به عنوان نیروی شرکتی در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه خدمت می کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی با تسلیت شهادت این پرستار مدافع سلامت، نوشت: با اندوه بسیار، جامعه دلاور و ایثارگر پرستاری اینک یکی از فرزندان رشید و عزیز خود را بر سر پیمان برای مراقبت و پاسبانی از سلامت مردم از دست داده است.

در متن پیام دکتر «محمودرضا مرادی» آمده است: متاسفانه این زخم هر از گاهی تازه شده و اندوه دل ما هر بار عمیق تر و جان خراش تر می شود و با ناباوری شاهد پرپرشدن هم رزمان تلاشگری می شویم که جان خود را در این مسیر سخت اما پر افتخار از دست می دهند.

در ادامه این پیام آمده است: با آسمانی شدن این انسان‌های ارزشمند، مظلومیت خادمان سلامت از سویی و استواری و پایداری آنان در مبارزه نفس گیر و فرسایشی با کرونا بیش از پیش آشکار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: بیایید باور کنیم که کرونا افسانه و یا موضوعی عادی و کم ارزش نیست و گواه این ادعا بیش از ۵۵۰ فوت شده در استان است که در صف آنان مدافعان دلیر سلامت هم قرار دارند و بدانیم که هر کوتاهی و بی توجهی ما تیری است که بر جانی می نشیند و خانواده ای را برای همیشه داغدار می کند.

مرادی در پیان همچنین آورده است: از سوی همه همکاران دانشگاهی، عروج پرستار صبور و وظیفه شناس شادروان مدافع سلامت شهید پیام رحمانی را به خانواده داغ دیده ، همکاران و دوستانشان به ویژه همکاران مجتمع بزرگ امام رضا (ع) تسلیت می گویم و امیدوارم این داغ تازه، پایانی بر کابوس مرگ همکاران در جدال با ویروس منحوس باشد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی شهادت «پیام رحمانی» را تسیلت گفت و نوشت: روح بلندجلیل القدر مرحوم مغفور پیام رحمانی از پرستاران ایثارگر و خدوم پرستاری بیمارستان امام رضا (ع) به ملکوت اعلی پیوست. شیرمردی که بنا به گواه همکاران در ارایه خدمت خالصانه و صادقانه به بیماران بی نظیر بود. او با وجود اینکه اینکه در بخش حساس اورژانس انجام وظیفه می کرد ولی بارها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این  مسیر شربت شهادت نوشید و امروز  و روحش به ملکوت اعلی پیوست.

در ادامه پیام پورمیرزا آمده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترمشان و  همه همکاران زحمتکش و تمامی ایثارگران عرصه سلامت ایران عزیز به خصوص جامعه پرستاری کرمانشاه تسلیت عرض نموده از خدای بزرگ برای آن شهید غفران الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندم.

تعداد موارد بستری مبتلا کرونا در استان به بیش از ۳۰۰ نفر رسید 

 براساس اعلام رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شبانه روز گذشته ۴۸ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۹۳۸ نفر رسید و اکنون ۳۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

مهدی محمدی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک  نفر می باشد و مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۵۱ نفر رسیده است.

به گفته او، از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۶۲۱ نفر بستری و ۱۰۷۶۶ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.