اجتماعی
| 4 سال قبل

بستر خدمات دهی مطلوب به مردم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی فراهم شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مراجعه نکردن برخی از مردم به دستگاه های اجرایی می طلبد بستر های لازم جهت ارائه خدمات دهی به آن ها فراهم شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دستور کار این جلسه نقش مهمی در روند خدمت به مردم و در ارزیابی عملکرد دستگاه ها و استفاده از اهرم های تشویقی و انگیزشی برای گسترش کمی و کیفی خدمت به مردم استان است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد رضایت و امنیت برای مردم در تمامی ابعاد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال دستگاه های اجرایی در شاخص های جدیدی همچون توجه به بخش خصوصی و برون سپاری امور، ارتباطات مردمی و سمن ها ارزیابی شده اند.

کلانتری ابراز داشت: در این ارزیابی ها بر ۲موضوع از جمله همکاری دستگاه ها در بحث کرونا و عملکرد دستگاه ها در بحران ها حساسیت ویژه ای وجود داشته است.

وی تاکید کرد: باید در این روز های کرونایی شرایط به سمتی پیش رود تا مردم در خانه هایشان بتوانند از  خدمات الکترونیک بهره ببرند.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت : رغم برخی از مشکلات از جمله تحریم ها و بحث بیماری کرونا دستگاه های اجرایی استان در شاخص های مختلف عمومی و اختصاصی رشد ۳/۲ درصدی داشته است.

علی سلحشوری افزود: امسال در مجموع استان در ارتقا شاخص ها رشد مطلوبی داشته ‌است.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری جشنواره شهید رجایی در استان برگزار می شود ‌و این انتخاب ها با توجه به امتیازاتی که سامانه امور استخدامی کشور ثبت شده، خواهد بود.

ایرنا