معاون استاندار لرستان: مقدمات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت انسجام ملی فراهم شود
26 شهریور 1399 - 18:24
بازدید 164
8

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مقدمات برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با محوریت حفظ انسجام ملی در استان فراهم شود. به گزارش گفتمان زاگرس: محمود ثمینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با محوریت برگزاری انتخابات افزود: با توجه به در پیش […]

پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مقدمات برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با محوریت حفظ انسجام ملی در استان فراهم شود.

به گزارش گفتمان زاگرس: محمود ثمینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با محوریت برگزاری انتخابات افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید مقدمات برگزاری آنها با تدبیر و برنامه ریزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: موضوع انسجام ملی باید در برگزاری انتخابات لحاظ شود و با توجه به زیرساخت‌های موجود، تمهیدات لازم در دستور کار مسوولان برگزاری این رویداد بزرگ قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: از جمله مباحث مهم عنوان شده در جلسه امروز آسیب شناسی مرحله اول و دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ثمینی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ادامه داد: امیدواریم بتوان همچون گذشته شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی مهیا کنیم تا مردم با اطمینان خاطر در این صحنه سیاسی مشارکت کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.