به گزارش گفتمان زاگرس: ید اله رحمانی در بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در شهر یاسوج اظهار داشت: هم اینک افق توسعه آینده در حوزه اقتصادی استان مشخص شده و برای هر شهرستان دو تا سه طرح مهم سرمایه گذاری بزرگ پیش بینی کرده ایم .
وی ابراز داشت: حدود ۱۶ طرح در حوزه گردشگری تعریف شده که بر این اساس قرار است با تزریق اعتبار و تسهیلات مورد نیاز این طرح ها زمینه بهره برداری و تکمیل و رفع مشکلات انها را امسال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دستور جدی قرار دهیم.
وی یادآور شد: طرح آمایش سرزمینی همچنین بهترین مبنا وزیربنای اجرای طرح های سرمایه گذاری و تولید در استان و در بخش های مختلف است.
حمایت از سرمایه گذار شعاری نباشد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در بازدید از طرح نوین ورزشی و پیست ماشینسواری(کارتینگ یاسوج) یاسوج گفت: این مجموعه زیر نظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی که با حمایت ورزش و جوانان وشهرداری یاسوج در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث شده است.
وی عنوان کرد: باید با جدیت موانع اجرا و توسعه این طرح که استان کهگیلویه وبویراحمد هم اینک جزو ۱۰ استان کشور است که دارای چنین مجموعه و این پیست ماشین سواری آموزشی است، را رفع کنیم و حمایت از سرمایه گذاران را در صحنه عمل و نه شعاری در دستور و اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: تاکنون مبلغ بالای ۱۴۰ میلیارد ریال در این پیست از سوی سرمایهگذار هزینه و سرمایه گذاری شده که برای توسعه آن نیازمند حدود ۲۰ میلیارد ریال است که باید بتوانیم این مبلغ را تامین کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین بر همکاری مدیران برای صدور مجوزهای سرمایهگذاری و فراهم کردن شرایط برای دریافت تسهیلات از بانکها تاکید کرد.
رحمانی گفت: باید در یک فرایند جمعی و گروهی در راستای تحقق شعار محوری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اقدامات خوب و موثری برای سرمایه گذاری و تولید انجام دهیم تا برای بهبود معیشت و اشتغال مردم که دغدغه همه مردم و مسئولان است تحول ایجاد شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: از بدو ورود تاکید کردیم مهمترین و اصلی ترین کاکرد مدیران حمایت از تولید و سرمایهگذاری است و در همین راستا متناسب با ظرفیتها و قابلیتهای استان برای همه شهرستانها دو تا سه پروژه خوب سرمایهگذاری تعریف شده است و فرآیند تکمیل و اجرای این طرح ها با جدیت انجام خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت همدلی و تکیه بر اشتراکات و انسجام و هماهنگی میان مجموعه های اقتصادی و همکاری و هم اندیشی بیشتر بین دولت و بخش خصوصی با محوریت و چاشنی کارکردهای رسانه ای تاکید شد.
ثبت دیدگاه