به گزارش گفتمان زاگرس: یداله رحمانی در اولین برنامه ملاقات عمومی سال جدید اظهار داشت: عمده درخواستهای مردم در حوزه اشتغال است که جذب در ادارات از طریق آزمون انجام میشود، کسانی هم در حوزه کمیته امداد امام (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی درخواستهایی داشتند که با حضور مدیران این دستگاهها در خصوص مشکلات آنها تصمیمگیری شد.
وی با اشاره به اینکه، یکی از سیاستهای دولت وفاق ملی ارتباط مردم و مسئولان است تا تدابیر و راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات مردم اندیشیده شود بر ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان تاکید کرد.
رحمانی بیان کرد: این ارتباطات را هم در سفرهای شهرستانی و بازدید از پروژهها، هم در ملاقات های عمومی و به صورت تلفنی و پیامکی با مردم دنبال و برخی از مشکلات مردم را در کارگروهها بررسی میکنیم.
استاندار عنوان کرد: جذب سرمایهگذاران داخلی و خارجی، ایجاد و توسعه بنگاههای صنعتی و تولیدی، فعال کردن واحدهای اقتصادی راکد در کنار حمایت همهجانبه دولت و پای کار آمدن دستگاههای اجرایی برای تسهیل در فرآیندها، علاوه بر فراهم کردن بستر های اشتغال و توسعه اقتصادی امید به آینده روشنی در استان ایجاد کرده است.
رحمانی با اشاره به اینکه در میان مراجعین افرادی بودند که درخواست اخذ تسهیلات برای فعالیتهای تولیدی را داشتند، افزود: برخی واحدهای تولیدی نیازمند سرمایه در گردش یا خواهان مجوز بودند که بررسی شد.
وی اضافه کرد: مشکلات و درخواستهای مردم را با حضور برخی از مدیران و یا به صورت تلفنی با مسئول مربوطه مطرح کردیم و تصمیمات خوبی گرفته شد.
رحمانی ضمن تاکید بر ارتباط تنگاتنگ میان مردم و مسئولان گفت: مردم مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی متعددی دارند لذا از مسئولان تقاضا داریم درخواست آنها را بشنوند و پیگیری کنند.
استاندار عنوان کرد: مدیران و مسئولان با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند و درخواستهای آنها را مورد پیگیری قرار دهند تا نیاز نباشد برای کوچکترین مسائل و مشکلی به استانداری مراجعه کنند.
وی ادامه داد که اگر نتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم همین که مراودات خوبی با مردم داشته باشیم و با روی گشاده درخواستهای آنها را بشنویم موجب دلگرمی آنها میشود.
رحمانی بیان کرد: مشکلاتی باید به استانداری ارجاع داده شود که برای رفع آنها راهکاری وجود ندارد و استانداری آخرین راهکار برای رفع مشکلات آنها باشد.
وی بیان کرد: رسیدگی به درخواستهای مردم توسط مدیران و مسئولان در ارزیابی عملکرد آنها موثر است و امتیاز مثبتی برای آنها لحاظ میشود.