اطلاعیه ها

درویش در پاسخ به زنوزی: اگر در پرونده بیرانوند حق با شماست، پس چرا به‌دنبال مصالحه هستید؟ / به مهدی ترابی بگویید در صفحه خود بنویسید که به چه باشگاهی علاقه داری؟ صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه تصویب برنامه پیشرفت شهرستان‌های استان کرمانشاه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی استاندار ایلام: استقرار ارتش در ایلام یک ضرورت اجتناب ناپذیر است زیدآبادی: لایحۀ «مقابله با نشر محتوای خلاف واقع در فضای مجازی» ارزش نقد کردن ندارد؛ حتی مرورش هم عذاب‌آور است / رئیس‌جمهور با امضای این لایجه در جهتی حرکت کرده که خلاف تمام سخنان و وعده‌هایش به شمار می‌رود؛ وظیفۀ اوست که این لکه را از دامن خود پاک کند مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌ها است/ ضرورت راه‌اندازی مرکز ماده ( ۱۶) در مرکز استان افزایش تلفات گازگرفتگی در کرمانشاه؛ مرگ ۴ نفر در سه‌ماهه نخست سال۱۴۰۴ تعطیلی؛ راهکار همیشگی مسئولان در مواجهه با ناکارآمدی ها ۵۹ هزار تن گندم در کرمانشاه خریداری شد ۱۲۰ کیلومتر از مسیرهای تردد زائران اربعین در ملایر خط کشی شد

ناوگان حمل و نقل مسافری چهارمحال و بختیاری فرسوده است
10 اردیبهشت 1404 - 9:46
بازدید 71
6
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری این استان فرسوده و وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند نوسازی است.
منبع : ایرناچهارمحال بختیاری
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس: حسین مالکی افزود: با توجه به هزینه‌ها و رقم بالای خرید یک دستگاه اتوبوس (حدود ۲۱۰ میلیارد ریال) سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دلیل توجیه اقتصادی نبودن تمایلی به سرمایه‌گذاری برای نوسازی ناوگان مسافری ندارد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر میانگین سن فرسودگی ناوگان مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری ۳۰.۵ سال است در حالی که باید ۱۵سال باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین میانگین سنی ناوگان اتوبوس چهارمحال وبختیاری نیز روی مرز ۱۶ سال است.

وی یادآور شد: امسال برای نوسازی ناوگان اتوبوسی چهارمحال و بختیاری سه نفر برای دریافت تسهیلات (معادل ۱۰۰ میلیارد ریال برای هر نفر از صندوق کارآفرینی امید) معرفی شده‌اند.

به گفته مالکی در این شرایط امکان افزایش کرایه وجود ندارد و از طرفی ثابت ماندن نرخ کرایه نیز به سیستم حمل و نقل آسیب وارد می‌کند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۱۱۳ دستگاه اتوبوس، ۳۵۰ دستگاه مینی بوس و هزار دستگاه سواری در بخش حمل و نقل عمومی چهارمحال وبختیاری فعال است.

در چهارمحال و بختیاری ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود که ۴۹ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که بخشی از حوادث و تصادفات در این استان در مناطق حادثه‌خیز است که برطرف کردن و آشکارسازی این نقاط ضروری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.