نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس در ایلام افتتاح شد +عکس
01 مهر 1399 - 7:18
بازدید 176
6

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت امروز روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در شهر ایلام افتتاح گردید. این نمایشگاه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، شهردار ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران   و احاد […]

پ
پ

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت امروز روز یکشنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در شهر ایلام افتتاح گردید.

این نمایشگاه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، شهردار ایلام و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران   و احاد مردم افتتاح شد .

به گزارش گفتمان زاگرس ؛استاندار ایلام  در حاشیه  افتتاح این نمایشگاه  عنوان داشت :  آرامش و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است و ما هرچه داریم از خون شهدا داریم.

وی در ادامه‌ به شعار “ما می توانیم” در دوران دفاع مقدس اشاره‌ کرد و گفت: این درس بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما است که برای همیشه آن را باید باور داشته باشیم.

سلیمانی دشتکی  حاصل کار شهدا را عزت و سرافرزای امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه ترور و تحریم را پاسخ بزدلانه دشمنان در مقابل اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: آنها سردار عزیز ما را شبانه ترور کردند و به شهادت رساندند و هنگامی که مواضع آنها توسط سپاه‌ پاسداران درهم کوبیده شد جرات پاسخ دادن به آن را نداشتند.

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم/م

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.