طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو امروز در بروجرد اجرا می‌شود
01 مهر 1399 - 18:56
بازدید 125
7

مدیر ترافیک شهرداری بروجرد گفت: طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در راستای احیای فرهنگ دوچرخه سواری امروز اول مهرماه در سطح معابر این شهر اجرا می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:حسین گودرزی افزود: بروجرد یکی از شهرهای دارای پیشینه ی دیرینه در زمینه دوچرخه‎ سواری است، لیکن متاسفانه در سنوات اخیر اقبال جمعی به استفاده از […]

پ
پ

مدیر ترافیک شهرداری بروجرد گفت: طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در راستای احیای فرهنگ دوچرخه سواری امروز اول مهرماه در سطح معابر این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین گودرزی افزود: بروجرد یکی از شهرهای دارای پیشینه ی دیرینه در زمینه دوچرخه‎ سواری است، لیکن متاسفانه در سنوات اخیر اقبال جمعی به استفاده از این وسیله نقلیه سالم و پاک کاهش یافته است.
وی بیان کرد: امسال با توجه به تقارن «روز جهانی بدون خودرو» با پویش «سه شنبه های بدون خودرو» و آغاز سال تحصیلی جدید طرح سه شنبه های بدون خودرو در بروجرد اجرا می شود.

مدیر ترافیک شهرداری بروجرد اضافه کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ «عدم استفاده از خودروهای شخصی در سفرهای روزانه» صورت خواهد گرفت و یـکی از خیابان های هسته مرکزی شهر را انتخاب و در ساعاتی معین ممنوعیت تردد خودرو را در آن اِعمال می شود. 

وی اظهار داشت: در همین راستا، با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی و به منظور ترویج شیوه های جابجایی پاک، روز سه شنبه اول مهرماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ اقدام به انسداد خیابان چهار راه ۹دی به سمت اخر تختی میدان غزه) و پویش پیاده روی و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا شهرداری بتواند با تداوم چنین اقدامات فرهنگی، گام های موثری را در حوزه احیاء فرهنگ در دست فراموشی دوچرخه سواری در بروجرد بردارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.