شرکت فولاد گستر آتنا در چرداول با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید
03 مهر 1399 - 17:42
بازدید 183
14

شرکت فولاد گستر آتنا عصر امروز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید. به گزارش گفتمان زاگرس:رضا محمدرحیمی مدیرکل صمت ایلام  گفت: ساخت مقاطع فولادی تو خالی سازه‌ای( HSS) به شیوه نورد سرد، با جوش الکتریکی( ERW) و به منظور  تامین نیاز بازار به مقاطع( HSS) با کیفیت عالی در سایزهای […]

پ
پ

شرکت فولاد گستر آتنا عصر امروز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش گفتمان زاگرس:رضا محمدرحیمی مدیرکل صمت ایلام  گفت: ساخت مقاطع فولادی تو خالی سازه‌ای( HSS) به شیوه نورد سرد، با جوش الکتریکی( ERW) و به منظور  تامین نیاز بازار به مقاطع( HSS) با کیفیت عالی در سایزهای متنوع و قطرهای متفاوت از جمله دلایل راه اندازی این شرکت است.

وی افزود: گسترده محصولات آتنا در اشکال مربع، مستطیل و دایره پاسخگوی نیازهای مختلف در بخش صنایع و پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و مکانیکی نظیر ایستگاه‌های مترو، سالن‌های فرودگاهی و… است و همچنین این مقاطع در ساخت شاسی خودروها و صنایع پتروشیمی کاربرد دارد.

مدیرکل صمت ایلام، ادامه داد: کارخانه آتنا با ظرفیت سالانه ۳۰۰ هزار تن در مساحتی حدود ۵/۶ هکتار و با زیربنای ۱/۲ هکتار بنا شده است که به لحاظ میزان ظرفیت تولید مقاطع( HSS) در کشور منحصر به فرد است.

محمدرحیمی بیان داشت: تکنولوژی خط تولید این کارخانه پیشرفته و شامل به روزترین قطعات و تجهیزات تولید مقاطع( KUSAKABE) ژاپن و( SIEMENS) آلمان و سایر شرکت‌های معتبر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.