استان ها
| 4 سال قبل

عملیات حوزه حمل نقل هوایی و جاده ای در کهگیلویه ‌و بویراحمد شتاب می گیرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کفت: وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبارات ویژه و ملی به پروژه های استان قول های مساعدی دادند که با این رویکرد روند اجرای پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی در استان شتاب می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه به منظور پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفروزیر راه و شهرسازی با وی دیدار و گفت و گو کرد.

حسین کلانتری روز پنجشنبه در این دیدار اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات اعتباری حوزه حمل و نقل جاده ای و هوایی استان قول مساعدت ویژه دادند.

وی افزود: این دیدار پیرو بازدید دو هفته پیش وزیر راه و شهرسازی از استان و  به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی استان انجام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تامین اعتبار پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت تصریح کرد: این طرح یکی از پروژه های مهم ، ماندگار در استان بوده که امید است باجدیت وحساسیت در تاریخ پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

کلانتری در خصوص افزیش پروازها به فرودگاه یاسوج خواستار اقدام فوری و دستور قاطع وزیر راه و شهرسازی  شد.

وی  بیان کرد:  وزیر راه در خصوص  مشکلات و مسائل پروژه های جاده ای استان و طرح ملی مسکن و مسکن مهر با تاکید دستورات لازم در این خصوص را صادر کردند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: روند اجرای پروژه های استان رضایت بخش بوده و اعتبارات ملی بیشتری  به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص می یابد.

محمد اسلامی تاکید کرد: برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به سازمان هواپیمایی وایران ایر تاکید شده تا شرایط لازم راهرچه سریع تر مهیا کنند.

 وی عنوان کرد: با این تصمیمات توسعه و تکمیل راه های استان ورونق تولید مسکن دراستان باشتاب بیشتری همراه می شود.

ایرنا