اجتماعی
| 7 ساعت قبل

شنیدن بی واسطه دغدغه‌های مردم یکی از رویکرد دولت چهاردهم است

به گزارش گفتمان زاگرس: «احمد کرمی» استاندار ایلام، اظهار کرد: بخشی از این درخواست‌ها مربوط به تسهیلات اشتغال و نیاز‌های معیشتی بود و بخشی دیگر به مسائل مرتبط با دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها و عمران روستا‌ها اختصاص داشت.

وی افزود: در این نشست، با برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی نیز تماس گرفتیم تا سخنان مردم را بشنوند و رسیدگی کنند.

استاندار ایلام با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم در شنیدن بی‌واسطه دغدغه‌های مردم، گفت: بسیاری از مسائل با یک تماس تلفنی پیگیری و حل می‌شود و برخی دیگر نیازمند بررسی‌های بیشتر هستند.

وی بیان کرد: مواردی نیز یادداشت شد تا توسط همکاران حوزه بازرسی پیگیری شود. در برخی موارد لازم است درخواست‌ها در سطح ملی دنبال شود.

کرمی تأکید کرد: خواسته‌های مردم اغلب سنگین و غیرممکن نیست، بلکه دغدغه‌هایی به‌حق است که ما موظف به پاسخگویی و پیگیری آنها هستیم. تلاش خواهیم کرد تا حد امکان این خواسته‌ها را عملی کنیم و از طریق مجموعه اداری استان به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست‌ها در سامانه ثبت و ضبط می‌شود و پس از جلسه، همکاران حوزه بازرسی و سامانه «سامد» با مردم تماس گرفته و نتیجه پیگیری‌ها را اطلاع می‌دهند. برخی مسائل بلافاصله حل می‌شود و برخی دیگر زمان‌بر است، اما همه موارد تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال خواهد شد.