استان ها
| 4 سال قبل

مدیرعامل پاس همدان: فرصتی برای تسویه بدهی‌های مالی نداریم

مدیرعامل پاس همدان گفت: فرصتی برای تسویه بدهی‌های مالی اعلام شده از سوی کمیته تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال نداریم و مسوولان باید چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:امیر عظیمی اظهار داشت: تیم پاس بیش از سه میلیارد تومان بدهی مالی دارد که باید هرچه زودتر تعیین وضعیت شود.

وی بیان کرد: بدهی‌های مالی اعلام شده مربوط به سال‌های گذشته پاس است و بر اساس قوانین باید تا شروع مسابقات درصدی از آن پرداخت شود.

عظیمی پیرامون وضعیت تیم پاس برای حضور دوباره در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: هفته اخیر با چند مربی نام آشنای فوتبال کشور مذاکره کردیم اما نظر نهایی برای شروع کار را مسوولان اجرایی استان باید بدهند.

وی گفت: فرصتی تا شروع مسابقات لیگ ۲ باقی نمانده است و اگر می‌خواهیم جزو مدعیان باشیم باید نسبت به تعیین کادر فنی و جذب بازیکنان موردنظر اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس یادآور شد: تیمی که می‌خواهد جزو مدعیان صعود باشد باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین وضعیت تسویه بدهی‌ها و نیز چگونگی حضور در لیگ دسته ۲ کشور اقدام کند.

تیم پاس هفته گذشته با ناکامی در دیدار پلی آف لیگ ۲، از حضور در لیگ دسته یک کشور بازماند.

پاسی‌ها باید پانزدهم آبان ماه امسال در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابند.

مجوز دوره‌های عملی مربیگری همگانی همدان صادر شد

رییس کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور برای نخستین بار در سال جاری مجوز برگزاری دوره‌های عملی مربیگری این استان به صورت حضوری را صادر کرده است.

علیرضا نوروزی افزود: پیش از این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار شد که مشکلاتی را همراه داشت اما از این پس با اخذ مجوزهای لازم به شکل عملی و با حضور مدرسان فدراسیون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها از هفته آینده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد ادامه داد: دوره‌های مربیگری رشته‌های زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی همدان با استقبال چشمگیری مواجه است و بیشترین متقاضی را در استان همدان داریم.

نوروزی یادآور شد: هم اکنون بیش از چهار هزار مربی مدارک رسمی خود را پس از سپری کردن دوره‌های مربیگری از هیات ورزش‌های همگانی استان همدان دریافت کرده‌اند و بیشترین متقاضیان شرکت در این دوره‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

هم اکنون بیش از ۳۰ هزار ورزشکار و مربی عضو هیات ورزش‌های همگانی استان همدان هستند.

ایرنا