اجتماعی
| 4 سال قبل

استاندار چهارمحال و بختیاری: رویکرد نیروی انتظامی جامعه محوری است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از تلاشهای شبانه‌روزی نیروی انتظامی تاکید کرد: رویکرد پلیس ایران جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی است.

به گزارش گفتمان زاگرس:اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی با صدور پیامی با تبریک هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده  و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته‌ای را در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.

به گفته وی، امروز پلیس با رویکرد جامعه‌محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

عباسی در پایان تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه آغاز می‌شود و نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ماموریت‌های خود  تاکنون تعدادی شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ایرنا