تاخت و تاز ویروس تاجدار قاتل جان ۸ کرمانشاهی دیگر شد
17 مهر 1399 - 19:25
بازدید 155
3

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، هشت نفر بوده است. به گزارش گفتمان زاگرس: مهدی محمدی امروز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۵۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا […]

پ
پ

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، هشت نفر بوده است.

به گزارش گفتمان زاگرس: مهدی محمدی امروز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۵۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵ هزار و ۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۰۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر بوده که از این تعداد ۶ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و صحنه هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۷۲ نفر رسید.

وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۳ هزار و ۸۹۴ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۷۲۸ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.