تعارفات در بازرسی از ادارات کنار گذاشته شود
22 مهر 1399 - 19:15
بازدید 140
5

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اماکن عمومی، مطب‌ها و اصناف نباید بیش‌تر  از ظرفیت تعیین شده پذیرش داشته باشند، گفت: اگر واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، می‌توان با اعمال جریمه نقدی با واحد متخلف برخورد کرد، در بازرسی‌ از ادارات باید تعارفات کنار گذاشته شود. به گزارش گفتمان زاگرس:استاندار چهارمحال و […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اماکن عمومی، مطب‌ها و اصناف نباید بیش‌تر  از ظرفیت تعیین شده پذیرش داشته باشند، گفت: اگر واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، می‌توان با اعمال جریمه نقدی با واحد متخلف برخورد کرد، در بازرسی‌ از ادارات باید تعارفات کنار گذاشته شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اماکن عمومی، مطب‌ها و اصناف نباید بیش‌تر  از ظرفیت تعیین شده پذیرش داشته باشند، گفت: اگر واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، می‌توان با اعمال جریمه نقدی با واحد متخلف برخورد کرد، در بازرسی‌ از ادارات باید تعارفات کنار گذاشته شود.

اقبال عباسی ۲۲ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص این بیماری باید هشدارگونه باشد، اظهار کرد: اگر آگاه‌سازی همراه با هشدار نباشد، مردم این بیماری را جدی نمی‌گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیران موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند، گفت: باید تدابیری توسط مدیران اندیشیده شود تا کارمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به کار خود ادامه دهند، دورکاری در ادارات به معنای تعطیلی کار نیست، بلکه کارمندان باید امورات مربوط به ادارات را از دور پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: کارمندانی که از فرصت دورکاری سوءاستفاده کرده و به مرخصی رفته‌اند باید به تخلفات اداری معرفی و با آن‌ها برخورد شود، همچنین در جلسات آینده اگر مدیران دلیل موجهی برای اجرا نکردن مصوبات ستاد کرونا نداشتند با آن‌ها برخورد می‌شود.

عباسی در خصوص استراتژی‌های دانشگاه علوم پزشکی در پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از اصناف، ادارات، بانک‌ها، اماکن عمومی و … صدور اخطاریه، جریمه و پلمب در دستور کار قرار بگیرد، نیاز است بازرسی‌ها تشدید و در این بازرسی‌ها از افراد مقتدر برای اعمال قانون استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید در خصوص مدیریت بیماری کرونا احساس مسئولیت بیش‌تری داشته باشند،  یادآور شد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها جلسات توجهیی برای پرسنل خود برگزار کنند و نتایج این جلسات را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه اماکن عمومی، مطب‌ها و اصناف نباید بیش‌تر  از ظرفیت تعیین شده پذیرش داشته باشند، تاکید کرد: اگر واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، می‌توان با اعمال جریمه نقدی با واحد متخلف برخورد کرد، در بازرسی‌ از ادارات باید تعارفات کنار گذاشته شود.

به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نشود

در ادامه جلسه عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اظهار کرد: امکان اجرای دورکاری در برخی ادارات به علت تعداد بالای مراجعه‌کنندگان وجود ندارد و مصوبه ستاد کرونا را نمی‌توان در همه ادارات از جمله دادگستری اجرا کرد، توصیه شود افراد از مراجعات غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

وی ادامه داد: عکس‌العمل‌ها در برخورد با متخلفان در بیماری کرونا باید جدی و سریع باشد، این کار بازدارندگی لازم را در مواجه با متخلفان در پی دارد.

علیمحمدی یادآور شد: متاسفانه بسیاری از کسبه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، باید تدابیری اتخاذ شود تا به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خدمات ارائه نشود.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.