دستگیری کارمند اخراجی در همدان به خاطر اخاذی ۳۰ میلیون تومانی
24 مهر 1399 - 15:35
بازدید 177
7

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: کارمند اخراجی یک شرکت برنامه‌نویسی با قصد اخاذی ۳۰ میلیون تومانی از کارفرمای خود توسط پلیس فتا دستگیر شد. به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ فیروز سرخوش نهاد افزود: فردی با هویت پنهان با بهره گیری از شبکه اجتماعی پیامی را برای مسوول یک شرکت […]

پ
پ

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: کارمند اخراجی یک شرکت برنامه‌نویسی با قصد اخاذی ۳۰ میلیون تومانی از کارفرمای خود توسط پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ فیروز سرخوش نهاد افزود: فردی با هویت پنهان با بهره گیری از شبکه اجتماعی پیامی را برای مسوول یک شرکت برنامه نویسی ارسال کرده و در قبال منتشر نکردن مفاد پرونده ها و قراردادهای این شرکت در خواست ۳۰ میلیون تومان کرد.

وی اضافه کرد: مسوول این شرکت برای پیگیری موضوع، با در دست داشتن مرجع قضایی به پلیس فتا مراجعه کرده و اظهار داشت که به فردی که چند ماه پیش از شرکت اخراج کرده مظنون است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس با در دست داشتن این سرنخ عامل اخاذی را شناسایی و دستگیر و این فرد در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد یادآوری کرد: متهم حدود سه ماه پیش پس از بروز اختلاف با مسوول یک شرکت برنامه نویسی، از این محل اخارج شده و در اقدامی تلافی جویانه درصدد اخاذی بود که توسط پلیس دستگیر شد.

وی اضافه کرد: طبق گفته متهم، وی به علت اختلاف مالی با مسوول شرکت برنامه نویسی اقدام به ترسیم نقشه‌ای برای اخاذی در قبال فاش نکردن اطلاعات و اسناد این شرکت کرده بود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.