نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت اقتصادی و آرامش روانی مردم دارد
27 مهر 1399 - 8:24
بازدید 217
6

فرماندار سقز نقش پلیس را در امنیت اقتصادی و آرامش روانی و اقتصادی مردم بسیار مهم دانست و از خانواده بزرگ انتظامی خواست تا در راستای جلوگیری از خروج آرد و یا نان از شهرستان مبادی را به خوبی کنترل کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:کامیل کریمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که […]

پ
پ

فرماندار سقز نقش پلیس را در امنیت اقتصادی و آرامش روانی و اقتصادی مردم بسیار مهم دانست و از خانواده بزرگ انتظامی خواست تا در راستای جلوگیری از خروج آرد و یا نان از شهرستان مبادی را به خوبی کنترل کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:کامیل کریمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با بیان اینکه، دشمن درصدد است امنیت اقتصادی را به امنیت سیاسی کشورمان گره بزند، اظهار کرد: هدف دشمن در این بُرهه، ضربه‌زدن به امنیت روانی و اقتصادی مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی با خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و ایثارگران و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم تامین شده است و تمام تلاش دشمن خدشه واردکردن بر این امنیت پایدار است.

کریمیان نقش پلیس را در امنیت اقتصادی و آرامش روانی و اقتصادی مردم بسیار مهم دانست و از خانواده بزرگ انتظامی خواست تا در راستای جلوگیری از خروج آرد و یا نان از شهرستان مبادی را به خوبی کنترل کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: اگرچه تمام دنیا چشم به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد اما امنیت ایران وابسته به این انتخابات نیست.

وی با اشاره به شعار «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب این شعار در این بُرهه را نشان دهنده هوشمندی خانواده بزرگ ناجا توصیف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز هم از افزایش ۳۰ درصدی سرقت‌های خُرد و کشف ۹۲ درصدی آنها در سال جاری خبر داد.

حمید رضایی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در سقز کشف و همچنین کشف قاچاق کالاهای ممنوعه نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی هچنین از کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در شهرستان سقز خبر داد.

در این برنامه از جمعی خانواده شهدا، فرماندهان، پیشکسوتان، جانبازان، همیاران سلامت، خیرین امنیت‌ساز و اصحاب رسانه تقدیر شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.