۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در کردستان کشف می‌شود/افزایش ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری
29 مهر 1399 - 16:36
بازدید 226
6

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: نظارت بیشتر بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایم در فضای مجازی استان توسط پلیس فتا کشف می‌شود به گزارش گفتمان زاگرس:سردار علی آزادی ظهر امروز در دیدار با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، […]

پ
پ

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: نظارت بیشتر بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایم در فضای مجازی استان توسط پلیس فتا کشف می‌شود

به گزارش گفتمان زاگرس:سردار علی آزادی ظهر امروز در دیدار با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت، با تبریک پیشاپیش هفته وحدت، از حضور اعضای شورا تقدیر کرد و اظهار داشت: “باهم برای امنیت و سلامت” شعار هفته ناجا امسال است که باید به آن توجه داشته باشیم.

سواستفاده‌های معاندین و عملیات روانی و مسموم و توطئه‌های دشمنان نباید موجب برهم زدن وحدت و انسجام ما شود چرا که دشمن به دنبال تفرقه است و کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند خواسته و یا ناخواسته از ایادی دشمن هستند.

رسانه‌های بیگانه کشته‌شدن کژوان الماسی که در یکی از باغ‌های شهریار به قتل رسیده بود را به مراسم تشییع شجریان ربط دادند که با همراهی خانواده این فرد، مقتول در سنندج دفن شد و خانواده‌اش حاضر نشدند با رسانه‌های معاند مصاحبه کنند چرا که رسانه‌های بیگانه به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند.

وی در ادامه سخنانش به خدمات پلیس در کردستان اشاره کرد و الکترونیکی کردن تعویض پلاک و ترخیص خودرو در استان را یکی از اقدامات خوب پلیس خواند که در این ایام از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری خواهد شد.

سردار آزادی نظارت بیشتر بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایم در فضای مجازی استان توسط پلیس فتا کشف می‌شود.

وی در ادامه گفت: با وجود تمام جرائمی که وجود دارد یک درصد به جرایم فضای مجازی استان اضافه شده است و کردستان جزو اولین استان‌هایی است که در تمامی شهرستان‌ها پلیس فتا افتتاح شده است.

فرمانده انتظامی کردستان یاداوری کرد: کردستان در کشف جرم رتبه اول تا سوم کشوری دارد و بیش از ۸۸ درصد کل جرایم کشف و بیش از ۹۰ درصد قاتلین دستگیر می‌شوند.

سردار آزادی با اعلام آمادگی انتظامی استان در راستای از ظرفیت اساتید و نخبگان در موضوع مبارزه با مواد مخدر، گفت: تا ۲۰ مهرماه امسال ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر با ۱۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته در استان کردستان کشف شده است که تنها دو درصد آن مواد صنعتی از نوع شیشه و هروئین بوده است.

به گفته سردار آزادی، ۲۳ درصد از دستگیرشدگان، مربوط به هروئین و شیشه هستند و این بیانگر آن است که تمایل به فروش این مواد بیشتر است.

وی گفت: علاوه بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، موضوع پیشگیری و مقابله ویروس کرونا و رفع مشکلات اقتصادی نیاز است که می‌طلبد شماها نظارت بیشتری بر مسوولان داشته باشید که مشکلات معیشتی مردم برطرف شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.