استان ها
| 4 سال قبل

چهارمحال و بختیاری می‌تواند قطب ورزش کشور باشد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری می‌تواند قطب ورزش در کشور شود و برای تحقق این هدف باید فضاهای نیمه‌تمام ورزشی به اتمام برسند.

 به گزارش گفتمان زاگرس:جمشید تقی‌زاده با حضور در آئین کلنگ‌زنی استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرکرد با بیان اینکه تعامل خوبی در ادارات چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به سرزندگی و نشاط احتیاج دارد و باید به جای حاشیه‌ها به امور مهم مردم رسیدگی شود و ورزش از بخش‌های مهم زندگی است.

معاون حقوقی امور مجلس وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری می‌تواند قطب ورزش در کشور شود و برای تحقق این هدف باید فضاهای نیمه‌تمام به اتمام برسند و زیرساخت مورد نیاز در بخش ورزش‌های زمستانی و آبی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۲ و آیین افتتاحیه سالن ۶ هزار نفری حضور داشتم ولی هم‌اکنون این مکان بلااستفاده مانده که باید در این راستا اقدام کنیم.

تقی‌زاده عنوان کرد: در تمام کشور خانه‌های ورزش روستایی در حال توسعه و ایجاد هستند و توسعه ورزش همگانی با شعار ورزش برای همه و توسعه ورزش بانوان با حجاب اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های خیران در ایجاد فضاهای ورزشی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.

در ادامه جلسه علی شهریار‌پور عنوان کرد: اجرای پروژه‌های فرهنگی ورزشی،گسترش پروژه‌های زیرساختی، توسعه نیروی انسانی مهترین عامل رشد است در پروژه‌های ورزشی رویکرد تنها گسترش ورزش نیست بلکه تمام شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری افزود: از محل اعتبارات امسال ۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی اختصاص یافته و به نسبت برنامه‌های ورزش جوانان در ساخت اماکن ورزشی، از طرف برنامه و بودجه کمک شده است.

در پایان مراسم کلنگ‌زنی استادیوم ۱۵ هزار نفری چهارمحال و بختیاری در محل قلات انجام شد.

فارس