اجتماعی
| 4 سال قبل

رعایت حقوق مردم توسط مسوولان مهم‌ترین معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.

 به گزارش گفتمان زاگرس:محمود الله‌مرادی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف‌و‌نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: امروز دشمنان در تلاش برای ایجاد خدشه در اتحاد مسلمانان بوده و باید در این زمینه همه هوشیار بوده و مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و در این زمینه علما و روحانیت وظیفه خطیری دارند و باید مبانی اتحاد را تبیین کنند و خطر تفرقه را بیان کنند.

وی افزود: در کنار آنها، مدیران استان در حوزه امر به معروف‌و‌نهی از منکر همیشه نقش خود را به خوبی انجام داده‌اند و در اجرای برنامه‌ها همراه این ستاد بوده‌اند و توانسته‌اند خواسته های ستاد را به خوبی پیاده کنند.

دبیر ستاد امر به معروف‌ و ‌نهی از منکر کردستان ادامه داد: وحدت و همدلی مناسبی بین مسئولان در کردستان وجود دارد و علیرغم ترکیبی بودن مذهب در این استان شاهد برگزاری برنامه‌های بسیاری در راستای وحدت‌آفرینی هستیم.

الله‌مرادی یادآور شد: مردم استان نیز در کنار مسئولان همواره در امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر پیشتاز بوده‌اند و هیچگاه مسئولان و دولت را خارج از حاکمیت نمی‌دانند و با تمام ضعف‌ها آن را قبول دارند چرا که مخالفت با دولت را مخالفت با نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی بیان کرد: رعایت حقوق مردم توسط مسئولان مهمترین معروفی است که مدیران ما می‌توانند آن را انجام دهند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد مردم به نظام و دولت خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در بخش تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی که امروز تمامی جوانان ما را مورد هدف قرار داده از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که برنامه‌های هدفمند را تدوین کرده تا در مسیر درست برنامه‌ها پیاده شود.

فارس