کرونا با ۱۶ فوتی رکورد دیگری در کرمانشاه ثبت کرد
09 آبان 1399 - 14:47
بازدید 122
6

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رکورد جدید کرونا این بار در میان فوتی‌ها در استان خبر داد و با اعلام افزایش چهار نفری نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ هم استانی دیگر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست دادند. […]

پ
پ

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رکورد جدید کرونا این بار در میان فوتی‌ها در استان خبر داد و با اعلام افزایش چهار نفری نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ هم استانی دیگر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛«مهدی محمدی» افزود: از مجموع ۱۶ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان، هشت نفر در شهرستان کرمانشاه، سه نفر سرپل ذهاب، ۲ نفر اسلام‌آبادغرب، ۲ نفر کنگاور و یک نفر در گیلانغرب جان خود را از دست دادند.  

به گفته او، از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون در مجموع ۸۶۵ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند. 

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۱۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۴۵۵ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

محمدی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۱۹ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۷۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

به گفته او، از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۷ هزار و ۲۹۷ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۵ هزار و ۴۷۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: اکنون ۹۷۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ وضعیت استان کرمانشاه از نظر کرونا قرمز است و ۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز پرخطر قرار دارند. ادارات، اصناف و بازار این شهرستان‌ها از پنجم آبان به دستور ستاد مدیریت کرونا به مدت یک هفته تعطیل شده و ۲۲ محدودیت و ممنوعیت نیز برای هشت شهرستان مابقی لحاظ شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بیمارستان آموزشی و غیرآموزشی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی و هفت بیمارستان غیردانشگاهی دارد که اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان‌های «گلستان»، «فارابی» و «شهدا» بستری هستند.

اکنون بیش از سه هزار تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

هم اکنون به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با همراهی بیمارستان های زیرنظر نیروهای مسلح در استان ۹۵۲تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اختصاص داده شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.