فعالیت اصناف خرم‌آباد از ۱۴ آبان محدود می‌شود
10 آبان 1399 - 10:33
بازدید 132
7

استاندار لرستان گفت: شرایط شیوع کرونا در خرم‌آباد بحرانی است و فعالیت اصناف سطح سه و چهار (غیرضروری) این شهرستان از ۱۴ آبان محدود می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: محدودیت‌های جدید خرم‌آباد به همراه ۲۴ مرکز استان دیگر از روز چهارشنبه […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: شرایط شیوع کرونا در خرم‌آباد بحرانی است و فعالیت اصناف سطح سه و چهار (غیرضروری) این شهرستان از ۱۴ آبان محدود می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: محدودیت‌های جدید خرم‌آباد به همراه ۲۴ مرکز استان دیگر از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس برخی از فعالیت ها تعطیل می شود که این به معنای آن است خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود خواهیم کرد. 

استاندار لرستان گفت: یکی از مهمترین مباحث این جلسه تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه پیگیری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است که بر این اساس قرارگاه تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر کشور است. 

خادمی ادامه داد: به منظور کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد شماره تلفن همراه بیماران مبتلا با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سامانه ای ثبت و جابجایی آنها کنترل شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس از فروش بلیت هواپیما، قطار و ارایه سایر خدماتی که به سامانه‌ها وصل هستند به این گونه افراد جلوگیری خواهد شد. 

خادمی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی پست نیز گفت: این مجموعه موظف می‌شود خدمات عمومی و دولتی مورد نیاز مبتلایان به کرونا را ارائه دهد تا این افراد مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

خادمی تاکید کرد: اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده کنترل شیوع کرونا از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است که باید پروتکل‌ها را به درستی رعایت کنند.

تاکنون ۴۰ هزار و ۲۹۳ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۰۳ نفر جان باخته اند و با توجه به وضعیت قرمز استان و فوق حاد برخی شهرها تمامی محدودیت های کرونایی استان تا ۱۶ آبان تمدید شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.