اسدآباد وارد مرحله بحرانی کرونا شد
11 آبان 1399 - 14:22
بازدید 175
9

فرماندار شهرستان اسدآباد از بحرانی شدن وضعیت شیوع کرونای این شهرستان خبر داد و گفت: برای کنترل وضعیت و بازگرداندن شرایط به قبل نیاز به تدابیر جدی بوده و در همین راستا محدودیت های ۱۰ روزه برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ شهرستان اعمال خواهد شد. به گزارش گفتمان زاگرس:مجید درویشی یکشنبه ۱۱ […]

پ
پ

فرماندار شهرستان اسدآباد از بحرانی شدن وضعیت شیوع کرونای این شهرستان خبر داد و گفت: برای کنترل وضعیت و بازگرداندن شرایط به قبل نیاز به تدابیر جدی بوده و در همین راستا محدودیت های ۱۰ روزه برای گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:مجید درویشی یکشنبه ۱۱ آبان ماه در ستاد مدیریت، کنترل و پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به تردد روزانه ۶۰۰۰ خودروی سبک و سنگین از محور اسدآباد به سمت استان های غربی و استان همدان تصریح کرد: در شرایط کنونی ورودی و خروجی شهر در رابطه با تردد این خودروها باید مدیریت شود تا وارد شهر نشوند و مستقیم به مسیر خود ادامه دهند.

وی با تأکید بر تعطیلی کامل  صنوف در میادین آزادگان و سیدجمال واقع در ورودی و خروجی شهرستان مطرح کرد: با توجه به شرایط موجود راه اندازی مجدد کمپین «در خانه می مانم» در سطح شهرستان از طریق فضای مجازی ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به تعطیلی مغازه ها خاطرنشان کرد: مغازه هایی که جزء گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ هستند در صورت عدم تعطیلی و سرپیچی از مصوبات ستاد کرونا با نصب پرده پلمب می شوند.

گندزدایی سطح شهر اسدآباد و آجین توسط شهرداری ها با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت، تشدید بازرسی از اتحادیه ها، تعطیلی جلسات غیراضطراری ادارات، پیگیری سامانه پیامکی در راستای ارسال پیامک ها اطلاع رسانی کرونا، توجه جدی بازرسان نظارت بر رعایت پروتکل ها توسط نانوایی ها، ممنوعیت تدفین با تجمع بالای ۱۰ نفر در آرامستان ها، برخورد قضایی با هر گونه برگزاری مراسمات جشن و عروسی و ختم، دورکاری کارکنان دارای بیماری زمینه ای تا رفع مشکل، عدم چاپ هر گونه اعلامیه های فوت توسط چاپخانه ها و نصب در سطح شهر، تب سنجی، تست و غربالگری مراکز NEها و آسایشگاه ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه درویشی به آن تأکید کرد و یادآور شد: آمران سلامت در مراکز مطب ها، آزمایشگاه ها و کلینک ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نظارت داشته باشند و تذکر دهند.

وی همچنین با تأکید بر پیگیری سپاه شهرستان از طریق استان در راستای تجهیزات نوین برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر و روستاهای اسدآباد گفت: تاکسی ها ضمن ضدعفونی هر روزه اجازه سوار کردن مسافران بدون ماسک را نداشته و نباید بیشتر از دو نفر در عقب تاکسی خود سوار کنند در غیر این صورت توقیف و به پارکینگ هدایت خواهند شد.

فعال تر شدن مراکز ۱۶ ساعته شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد به آن تأکید و اظهار کرد: غربالگری ها باید توسط دانشکده با جدیت هر چه بیشتری برای کنترل شرایط انجام گیرد و خانه بهداشت و بهورزان روستاها نیز بیش از گذشته فعال شوند و غربالگری روستاها نیز پیگیری شود.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.