عودت رایگان لوازم ضبط شده شهروندان توسط شهرداری
13 آبان 1399 - 13:32
بازدید 98
4

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان از عودت رایگان لوازم و اقلام ضبط شده شهروندان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز املاک مسکونی (تعمیرات جزئی و اساسی) و سد معبر واقع در محدوده شهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:محمد گلشن از توقف و […]

پ
پ

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان از عودت رایگان لوازم و اقلام ضبط شده شهروندان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز املاک مسکونی (تعمیرات جزئی و اساسی) و سد معبر واقع در محدوده شهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمد گلشن از توقف و اعمال قانون خودروی مینی بوس حمل مصالح غیرمجاز در میدان قائم(عج) خبر داد و اظهار کرد: با حمایت قاطع دادستان و همکاری پلیس راهور خودروهای حمل مصالح غیرمجاز در مبادی باغات محدوده و حریم شهر همدان متوقف، مصالح و تجهیزات ضبط و به  پارکینگ راهنمایی و رانندگی منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از همشهریان خواهشمندیم پیش از هر نوع ساخت و ساز و حمل مصالح به املاک خود به ویژه باغات مجوزات لازم را از مراجع ذیربط اخذ کنند افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان کوی ولیعصر(عج) با تخریب یک ساختمان و سه دهنه مغازه که طی سالیان گذشته به صورت غیر مجاز ساخته شده بود معبر بازگشایی شد.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان تصریح کرد: این اقدام به همت شهرداری منطقه ۴ و با طی مراحل قانونی تملک و تخریب به استناد ماده هشت قانون تملک اراضی صورت گرفته و در نهایتا با حمایت و دستور دادستان مجوز تخریب و بازگشایی این معبر صادر شد.

وی با اشاره به اینکه تملک و تخریب این بنا و تغییر در کاربری این زمین در راستای منافع شهروندان باعث تغییرات مثبتی در آینده نزدیک می‌شود ادامه داد: شهرداری همدان در نظر دارد به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام لوازم و اقلام ضبط شده شهروندان در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز املاک مسکونی (تعمیرات جزئی و اساسی) و سد معبر واقع در محدوده شهر همدان را به صورت رایگان تحویل دهد.

گلشن در پایان یادآور شد: لوازم و اقلامی که تا پایان سال ۱۳۹۸ در انبار مرکزی شهرداری همدان نگهداری می‌شود با در نظر گرفتن عطوفت اسلامی به صورت رایگان به مالکین عودت خواهد شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.