استان ها
| 4 سال قبل

بازگرداندن ۱۰۰۰ خودرو از مبادی ورودی سنندج

رئیس پلیس راه کردستان گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد، تاکنون یک هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی سنندج بازگشت داده شده و ۱۰ مورد نیز اعمال قانون شده اند.

به گزارش گفتمان زاگرس، عیسی گوهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس راه استان در سه نقطه شهر سنندج به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت بوده و ممنوعیت و محدودیت تردد را در این نقطه‌ها لحاظ می‌کند.

وی افزود: عوامل پلیس در ۴۸ ساعت گذشته از ورود یک هزار خودرو به سنندج ممانعت کرده‌اند و برای ۱۰ راننده متخلف که قصد ادامه سفر داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی منظور شده است.

گوهری اعلام کرد: برابر دستورالعمل اجرایی ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا در ابتدای ورودی محورهای سنندج به کامیاران، همدان و سقز از ورود خودرو با پلاک‌های انتظامی غیر ایران ۵۱ به سنندج ممانعت به عمل می‌آید و به خودروهای با پلاک ۵۱ نیز اجازه خروج داده نمی‌شود.

وی افزود: همزمان با ۲۵ مرکز استان دارای وضعیت قرمز کشور در سنندج از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ این ماه (به مدت پنج روز) محدودیت تردد خودروهای بومی و غیر بومی به این شهر اعمال شده است.

وی گفت: طبق مصوبات ستادهای ملی و استان برای اعمال محدودیت‌ها پلیس راه در ۲ ورودی مسیر سنندج – کرمانشاه و سنندج – همدان و پلیس راهور نیز در محل میدان امام رضا (ع) ابتدای ورودی محور سنندج – سقز مستقر شده است.

گوهری اعلام کرد: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نیستند.