کشف ۱۲ انبار احتکار در اسدآباد
17 آبان 1399 - 7:24
بازدید 192
4

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف ۱۲ انبار احتکار در این شهرستان خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:رحیم قربانی اظهار کرد: طی یک هفته اخیر در عملیات مشترک بازرسی از انبارهای شهرستان تعداد ۱۲ انبار احتکار کشف و ضبط شده است. وی ادامه داد: از این تعداد انبار احتکار شناسایی و کشف […]

پ
پ

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف ۱۲ انبار احتکار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:رحیم قربانی اظهار کرد: طی یک هفته اخیر در عملیات مشترک بازرسی از انبارهای شهرستان تعداد ۱۲ انبار احتکار کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد انبار احتکار شناسایی و کشف شده، ۱۰ انبار مربوط به نهاده های دامی شامل هفت تن ذرت و سه تن کنجاله، یک انبار با ۴۰۰۰ تن سیب زمینی از نوع بذری و یک انبار مربوط به روغن خوراکی بوده است.

قربانی افزود: با کشف و شناسایی این انبارها در جریان بازرسی مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج)، مأموران تعزیرات حکومتی و بارزسان صمت و دامپزشکی برای این موارد تشکیل پرونده داده و برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: موارد کشف شده فوق از انبارها با هماهنگی دادستان در بازار و نهاده های دامی بین باغداران و کشاورزان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کلیه واحدهای صنفی، غیرصنفی و شرکت های تعاونی و خصوصی، مرغداری ها، دامداری ها و گاوداری ها هر چه سریع تر نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی خود در سامانه جامع انبارها و سامانه جامع تجارت حتماً اقدام کنند چراکه در غیر این‌‍صورت با همکاری نهادهای اطلاعاتی و امنیتی انبارهای اعلام نشده شناسایی و پلمب خواهد شد و کالاهای موجود در این انبارها در حکم قاچاق کالا و احتکار اعمال قانون می شود.

قربانی در پایان با اشاره به تشدید بازرسی ها از سطح بازار مطرح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از اصناف در زمینه عدم درج قیمت، کم فروشی، گران‌فروشی، احتکار و عدم ارائه کالا را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت برای رسیدگی گزارش دهند.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.