استاندار لرستان: محدودیت‌های جدید کرونا هفته آینده اعمال می‌شود
24 آبان 1399 - 13:14
بازدید 197
6

استاندار لرستان گفت: محدودیت‌های جدید اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، از هفته آینده در استان اعمال می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس: سید موسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: بر این اساس برنامه جامعی برای اعمال محدودیت ها در خصوص کنترل اجتماعی طراحی و قرار شده است تا هفته آینده […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: محدودیت‌های جدید اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، از هفته آینده در استان اعمال می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس: سید موسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: بر این اساس برنامه جامعی برای اعمال محدودیت ها در خصوص کنترل اجتماعی طراحی و قرار شده است تا هفته آینده نهایی و اجرا شود.

وی ادامه داد: مطابق این طرح مناطق کشور به رنگ زرد، قرمز و نارنجی شیوع کرونا تقسیم می شوند و محدودیت های خاص هر رنگ نسبت به محدودیت های کنونی تشدید خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه عامل و اجرا کننده اصلی طرح ها و محدودیت ها مردم هستند گفت: با این طرح روش های کنترلی بیشتری در اجتماع بکار گرفته می شود و تجمعات کاهش می یابد.

خادمی با تاکید بر اعمال محدودیت های کرونا در مجالس خانوادگی نیز افزود: وضعیت کنونی لرستان در خصوص شیوع کرونا مطلوب نیست و آمار مرگ و میر روزانه این ویروس در برخی موارد به ۱۵ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: امکانات مقابله و درمان کرونا در لرستان کم و محدودیت های پزشکی بسیار است بنابراین فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در صورت برپایی میهمانی های خانوادگی هم باید رعایت شود.

۴۸ هزار و ۱۰۷ لرستانی تا ۲۰ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۵۶ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.