معاون استاندار کردستان: دولت مصمم به حل مشکلات کارآفرینان است
26 آبان 1399 - 16:11
بازدید 118
8

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مشکلات متعددی پیش روی کارآفرینان وجود دارد اما دولت با همه توان حامی آنها است. به گزارش گفتمان زاگرس:خالد جعفری روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مراکز شتاب دهنده کارآفرینی در سنندج، خواستار درک مشترک دولت و کارآفرینان از مشکلات، کمبودها و تنگناها بویژه در حوزه […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مشکلات متعددی پیش روی کارآفرینان وجود دارد اما دولت با همه توان حامی آنها است.

به گزارش گفتمان زاگرس:خالد جعفری روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مراکز شتاب دهنده کارآفرینی در سنندج، خواستار درک مشترک دولت و کارآفرینان از مشکلات، کمبودها و تنگناها بویژه در حوزه اقتصادی شد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست‌های مشترک، راهکار اساسی برای حل چالش‌ها و رونق دادن روزافزون به کسب و کارهای کارآفرینان شناسایی و اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات و دغدغه های کارآفرینان استان در کارگروه رفع موانع تولید قابل پیگیری و بررسی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این مراسم گفت: این استان در زمینه کارآفرینی و مراکز شتاب دهنده جزو برترین های کشور است.

برهان صلواتی با بیان اینکه بسیاری از کارآفرینان کردستان در سطح ملی مطرح هستند، افزود: مرکز شتاب دهنده اهورا پرداز از میان ۶۰۰ کارآفرین کشوری توانست رتبه نخست در حوزه سلامت الکترونیک را به دست آورد.

وی اشتغال ایجاد شده در مراکز شتاب دهنده را رضایت بخش اعلام کرد و یادآور شد: این اداره کل با همکاری مراکز دانشگاهی و پارک علم و فناوری، خدمات ویژه از جمله مراکز فضای کاری مشترک در اختیار کارفرمایان قرار داده که توانسته است در پیشبرد فعالیت های کارآفرینی مثمر ثمر واقع شود.

در نخستین روز از هفته جهانی کارآفرینی؛ مراکز شتابدهنده اهورا پرداز و نوآفرینان آداک ژرفا و مراکز فضای کاری مشترک این شرکت ها در سنندج افتتاح شد.

۱۶ تا ۲۲ نوامبر مصادف با ۲۶ تا ۲۲ آبان در تقویم جهانی به عنوان هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.