گردشگری در کردستان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است
29 آبان 1399 - 16:16
بازدید 173
6

استاندار کردستان گفت: مباحث اقتصادی در کردستان حول محور کشاورزی و تولید می‌چرخد و حوزه گردشگری در این میان مورد کم توجهی واقع شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل حوزه وزارت و امور بین‌الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان، […]

پ
پ

استاندار کردستان گفت: مباحث اقتصادی در کردستان حول محور کشاورزی و تولید می‌چرخد و حوزه گردشگری در این میان مورد کم توجهی واقع شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل حوزه وزارت و امور بین‌الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا خسارات شدیدی به حوزه گردشگری وارد کرده که البته پیگیر مشکلات فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین ظرفیت‌های رونق اقتصادی و اشتغال در استان کردستان است، گفت:  مباحث اقتصادی در کردستان  حول محور کشاورزی و تولید می‌چرخد و حوزه گردشگری در این میان مورد کم توجهی واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان امری ضروری است و تمهیدات لازم در این خصوص باید انجام شود.

وی با بیان اینکه تامین منابع مالی کار سختی نیست، گفت: برنامه‌ریزی و رسیدن به هدف بسیار مهم است که باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم.

وی با اشاره به فرهنگی بودن استان و ضرورت از تزریق ۱۰ میلیارد تومان به پروژه تولید سریال سنجرخان خبر داد و گفت: جشن بین‌المللی نوروز قرار بود در نورز امسال با حضور سفرا و نمایندگانی از بیش از ۷۰ کشور، در سنندج برگزار شود اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا کنسل شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.