عزم همگانی کلید موفقیت در اجرای طرح محدودیت های کرونا است
30 آبان 1399 - 12:19
بازدید 93
3

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقابله با ویروس کرونا و اجرای موفق طرح جدید و جامع محدودیت ها (مدیریت هوشمند) نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی آحاد جامعه و تمامی دستگاه‌های اجرایی بوده و باید تلاش کنیم با اعمال این محدودیت ها و اجرای صحیح آن ها روند شیوع ویروس را کنترل کنیم. به گزارش […]

پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقابله با ویروس کرونا و اجرای موفق طرح جدید و جامع محدودیت ها (مدیریت هوشمند) نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی آحاد جامعه و تمامی دستگاه‌های اجرایی بوده و باید تلاش کنیم با اعمال این محدودیت ها و اجرای صحیح آن ها روند شیوع ویروس را کنترل کنیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین کلانتری روز جمعه در نشست استانی ستاد کرونا در یاسوج اظهار داشت: میزان ابتلا به ویروس کرونا و سرعت آن بسیار افزایش یافته و نگران کننده است.

وی افزود: همه گیری و ابتلا به کرونا در استان در حال حاضر حدود ۲ برابر ماه های قبل شده و کشنده تر از گذشته جان مردم را می گیرد.

کلانتری با اشاره به آمادگی کامل استان برای اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی هم زمان با سایر نقاط کشور، تاکید کرد: در اجرای طرح مذکور با هیچ کس تعارفی نداریم و مطابق با قانون افراد متخلف مجازات می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محدودیت های پیش رو از سر اجبار و ناچاری است و تنها راه حل آن همکاری مردم و مسولان در اجرای این محدودیت هاست.

وی ابراز داشت: بر اساس این طرح با توجه به میزان بار بیماری و بستری بودن افراد در بیمارستان ها شهرها به سه سطح قرمز، نارنجی و زرد تقسیم شده اند.

کلانتری افزود: شهرهای قرمز بیشترین میزان محدودیت ، نارنجی محدودیت های کمتری داشته و برمیزان اعمال محدویت ها در شهرهای زرد کم می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از اهداف طرح جامع محدودیت ها که از فردا و به مدت دو هفته ادامه دارد، خاتمه دادن به دورهمی ها و شب نشینی های بی ملاحظه، عروسی ها و تشییع جنازه های شلوغ بوده است.

وی گفت: در شهر قرمز به جز مشاغل ضروری در اموری که مایحتاج ضروری مردم و مسائل ایمنی و سلامت مربوط می شود همه مشاغل تعطیل خواهند بود و با وضعیت نارنجی مشاغل سطح سه و چهار تعطیل خواهند بود و در شهر های زرد مشاغل سطح چهار به مدت دو هفته تعطیل می شوند.

کلانتری بیان کرد: هم اینک بویراحمد و کهگیلویه به عنوان شهرهای قرمز، گچساران، باشت و چرام نارنجی، لنده، دنا، بهمئی زرد تشخیص داده شده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزار کنندگان مراسمات ختم و عروسی های بالای ۲۰ نفر دستگیر و با آن ها برابر قانون برخورد می شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.