استاندار کردستان: دستگاه‌ها در زمینه بهبود فضای شهری همکاری کنند
04 آذر 1399 - 16:55
بازدید 270
6

استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های دولتی با هدف بهبود فضای شهری و روان سازی ترافیک با شهرداری‌های استان تعامل و همکاری بیشتری داشتە باشند. به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی طرح اجرایی خیابان طاهربگ جاف و چهل چشمه حد فاصل بلوار قائم مقام تا بلوار پاسداران سنندج، اظهار داشت: اجرای این طرح که […]

پ
پ

استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های دولتی با هدف بهبود فضای شهری و روان سازی ترافیک با شهرداری‌های استان تعامل و همکاری بیشتری داشتە باشند.

به گزارش گفتمان زاگرس:بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی طرح اجرایی خیابان طاهربگ جاف و چهل چشمه حد فاصل بلوار قائم مقام تا بلوار پاسداران سنندج، اظهار داشت: اجرای این طرح که در دستور کار شهرداری قرار دارد می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک داشته باشد.

وی اضافه کرد: براساس مطالعات انجام شده بخشی از خانه معلم و ساختمان نوسازی مدارس درون این پروژه قرار می‌گیرد که لازم است مدیران این دستگاه‌ها با شهرداری طبق روال قانونی همکاری کرده و برای اجرای این طرح تعامل کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه توافق با مالکان املاک موجود در این طرح و هیات امنای مسجد ادب و اوقاف نیز باید در اولویت قرار گیرد، افزود: وقتی مردم و ساکنان این محلات به خوبی در جریان مزایای اجرای پروژه قرار بگیرند، توافق و همکاری بیشتر خواهند داشت.

مرادنیا یادآور شد: با توجه به شرایط امروز و پیش بینی افزایش حجم خودروها و میزان ترددها در این نقطه مرکزی از شهر سنندج،  لازم است اقداماتی از این دست زودتر انجام شود چرا که در صورت عدم اقدام، حجم مشکلات در آینده بیشتر خواهد شد.

استاندار کردستان تاکید کرد: برای پیشبرد طرح می‌طلبد این پروژه در ۲ فاز (سه راه ادب تا مسجد ادب) و از مسجد ادب تا خیابان چهل چشمه برنامه ریزی و اجرایی شود.

شهردار سنندج گفت: طرح تفصیلی معبر ۳۰ متری از اول خیابان طاهربگ جاف شروع و از خیابان چهل چشمه رد شده و به بلوار قائم مقام متصل می‌شود.
حشمت‌الله صیدی با بیان اینکه این طرح در ۲ فاز اجرا خواهد شد، یادآور شد: مهمترین مشکل و مانع سر راه اجرای این طرح، وجود معارض و تملک پلاک‌های کوچک در مسیر خیابان چهل چشمه است.
وی به در مسیر قرار گرفتن خانه معلم و ساختمان نوسازی مدارس برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در صورت همکاری آموزش و پرورش، خانه معلم و صاحبان املاک در مسیر، فاز اول به زودی شروع می‌شود.
شهردار سنندج تاکید کرد: با اجرای این طرح، ترافیک سه‌راهی شریف‌آباد به سمت میدان سنه‌دژ و خیابان حافظ روان و مشکلات کور ترافیکی در این مسیر برطرف خواهد شد.

سنندج با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.