بارش‌ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ بارش برف در ارتفاعات استان
06 آذر 1399 - 8:22
بازدید 156
8

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به گزارش گفتمان زاگرس:شهناز حق‌پرست با اشاره به بارش استان در استان، اظهار داشت: این سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار […]

پ
پ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش گفتمان زاگرس:شهناز حق‌پرست با اشاره به بارش استان در استان، اظهار داشت: این سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر افزایش دمای هوا طی ساعاتی از شب به تناوب باعث وزش باد بارندگی و رعد و برق در سطح استان می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش طی ساعاتی ازروزهای شنبه و یکشنبه به‌خصوص در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره‌ای از نقاط با تگرگ و سیلاب‌های محلی هم همراه می‌شود بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره‌ای از نقاط در ارتفاعات و نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده می‌شود.

حق‌پرست اضافه کرد: وزش باد ناشی از این سامانه طی ساعاتی از وقت امروز به‌ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است و احتمالا هوا را موقتا در این نواحی غبارآلود خواهد کرد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.